søndag den 4. september 2016

Something New For My Hair // Erayba

//Sættet kan købes her... //

Hej Babes!
Hold da op et dårligt vejr vi har i dag - det har virkelig ikke lavet andet end at regne og bare været virkelig gråt! Jeg skulle have været nede ved Odense Havn og sælge mit tøj sammen med min mor, men det aflyste vi i morges, da det virkelig regnede.. Jeg havde ellers glædet mig, men må så vente til næste weekend igen måske? Jeg skal ihvertfald nok opdatere jer når jeg smutter derned, så i kan kigge forbi hvis i vil.. Ellers har jeg brugt det meste af min søndag på sofaen, da jeg desværre ikke er helt på toppen for tiden.. Jeg ved ikke helt hvad det er jeg fejler, og det er som om min krop heller ikke rigtig ved hvad det er, men jeg prøver at slappe af og drikke en masse te, så hvad end det er måske forsvinder, det håber jeg ihvertfald, da jeg ikke orker at ligge syg lige nu, da jeg går en spændene uge i møde! 

Men i torsdags som nogle af jer måske så på min snapchat, hvis i følger den (Nicoboo), der modtog jeg en lækker pakke fra Erayba, som sælger de lækreste produkter til ens hår og som altid står klar til at hjælpe en med hvad man skal vælge! De er de sødeste mennesker bag skærmen, og har hele tiden et godt pakke tilbud med lærke ting til ens hår.. Jeg købte dette sæt som er egnet til krøllede hår, og det er en shampoo og conditioner.. De dufter begge to virkelig godt, og så elsker jeg at der er en pumpe på conditioneren da det bare gør det lettere at få det hele ud. Jeg har ikke fået prøvede det i nu, da jeg lige skal have brugt noget andet op, men jeg glæder mig til at se hvad det kan gøre ved mine krøller, da jeg virkelig savner et shampoo sæt som kan gøre underværker. Udover shampoo og conditioner har de også specielle ting til hvis man fx taber hår, skæller eller noget helt tredje.. De er ihvertfald et kig værd, og så er priserne også helt i orden! Jeg lover at holde jer opdateret her på bloggen når jeg begynder at bruge sættet, så det bliver ikke sidste gang i hører om det, fordi der kommer også en rigtig anmeldelse, men jeg ville bare lige fortælle jer om det nu! 

Lige nu derinde kan i også spare 15% på jeres køb, hvis i bruger koden: Nicoline15..  Så sparer man også lidt, og hvem vil ikke gerne forkæle sig selv og sit hår lidt? Det er ihvertfald vigtigt at passe på sig selv og sit hår her i den kolde tid. 

Men jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk weekend, og at i er klar til en ny uge i morgen! I må meget gerne skrive nede i kommentaren hvis har handlet ved Erayba før og måske kan anbefalde noget? Ellers må i også gerne skrive, hvis i smutter forbi og køber noget.. Jeg er ihvertfald nysgerrig.. Rigtig god søndag alle sammen! 
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)