onsdag den 7. september 2016

JEG SKAL VÆRE MOR!


Hej Babes! 
Først vil jeg lige sige tusind tak for alle de søde beskeder fra jer her på bloggen, facebook og instagram efter jeg lagde indlægget omkring min fremtid op (læs det her.. ) Det varmede virkelig mit hjerte at i tog så godt imod det og gav så mange gode råd, det rart at vide at man ikke er alene.. Jeg er ihvertfald blevet lidt mere rolig, og har valgt at tage tingene som de kommer de næste par måneder.. Jeg vil nyde at jeg ikke studere lige nu, og bare slappe af og prøve at finde mig selv.. Give mig selv lidt puste rum, det tror jeg at jeg har brug for - for at finde ud af hvem jeg 100% er, og tage mine egne valg.. Så igen tusind tak til jer alle sammen, det varmer! 

Men nu har jeg endnu en kæmpe nyhed at dele med jer, og det er at jeg skal være mor! Jeg har længe gået og tænkt på hvornår det var det rigtige tidspunkt at fortælle det på, og i og med jeg skal hente ham i dag, så bliver det altså nu! Jeg skal nemlig være mor til en sød lille Chihuahua hvalp, og jeg glæder mig så meget til at hente ham! Jeg har nemlig i længere tid følt at jeg manglede noget her i lejligheden, og har tit manglet en at komme hjem til og en at snakke med i løbet af dagen.. Jeg har altid drømt om at få en hund, og nu sker det virkelig! Jeg skal hente ham i dag med min søde mor, og vi kører her fra Odense kl 13.00, da han skal hentes helt oppe i Jylland.. Det er virkelig en stor beslutning, men det er det bedste der er sket for mig længe, og jeg ved det er den rigtige beslutning. Jeg har ventede 9 dage på ham nu, så derfor er jeg så spændt på at skulle møde og hente ham i dag.. Hende som har ham, har været så sød at sende billeder og små videoer til mig løbende, så jeg har kunne følge med i hans udvikling, hvilket har betydet meget for mig.. Men nu er alt klar til han kommer, og det hele står som det skal.. Jeg håber derfor også i glæder jer til at møde ham, fordi jeg kommer også til at skrive om ham her på bloggen og dele minder/billeder løbende, så jeg håber i vil læse med.. Husk at følg mig på Snapchat (Nicoboo) da jeg vil snappe løbende i dag omkring det hele også når vi henter ham, så hvis vi vil se med, så sker det der. 

Men nu vil jeg få gjort mig færdig, og få ordnet det sidste og få pakket tasken færdig med alle hans ting, som jeg skal have med i bilen når vi skal hente ham.. Jeg glæder mig ihvertfald helt vildt, og føler det er et nyt kapitel i mit liv.. :) 
Nogle af jer som har hund og hvilken race er det så? Jeg er meget nysgerrig! :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)