torsdag den 22. september 2016

Its Just A Bad Day - Not A Bad Life.


Hej Babes. 
Jeg havde endelig valgt ikke at skrive noget i dag, da mit humør har været virkelig nede og ødelagt efter en hård dag, men så igen - jeg ved i elsker de her indlæg omkring mit liv og hvor i kommer helt tæt på mig som person.. Derfor har jeg valgt at skrive det her indlæg, så i også kan se at jeg også har dårlige dage.. Planen var faktisk at min torsdag bare skulle have været brugt herhjemme, da jeg har en del ting jeg gerne vil have lavet herhjemme og så trænger min lejlighed også til en gang rengøring.. Men tingene ændrede sig, da jeg pludeslig skulle på sygehuet, senere ned til mine bedsteforældre for at hente min cykel og så ned på posthuset for at hente en pakke + mit rigtige internet skulle have været kommet i dag.. Jeg starter min dag ud præcis som alle andre dage med en morgen gåtur med Bailey og derefter morgenmad og så tøj osv på.. I og med min cykel var i stykker, måtte jeg gå ind til OUH, hvilket er en god gåtur - men det var dejligt så tidligt om morgen.. Jeg skulle ind på OUH da jeg havde fået en ny og tidligere tid på deres hudafdeling, da jeg har en sygdom der hedder psoriasis, og som jeg har arvet fra min mor.. Det en sygdom næsten alle i min mors familie har, og derfor har jeg også fået den.. Det har endelig altid kun været i mit hår, men de senere år er det desværre også dukket op på min krop, og jeg har derfor været på nogle stærke piller, som også har gjort mig syg, men de hjælper heller ikke mere.. Derfor skulle jeg derud i dag, og jeg ved ikke hvad jeg havde i tankerne, men det endte ud med at de kunne se det var blevet slemt og jeg derfor skal til have medicinen ind direkte via sprøjter, som jeg skal give mig selv.. Det en behandling som allerede starter fra onsdag.. Det er skræmmende for mig at det er blevet så slemt, men nu er jeg også klar til at tage kampen op og få det gjort mindre og under kontrol.. Efter den information på sygehuset, tog jeg ned til min farmor og hentede min cykel og cyklede ud efter min pakke, MEN posthuset kunne ikke finde den og snakkede om den var forsvundet i posten.. Udover den information, så er det net jeg blev lovede på ville komme i dag, ikke kommet og jeg havde fået en email omkring at det først kommer på tirsdag.. 

Det har været en rigtig øv dag, hvor jeg virkelig har skulle trækker vejret dybt og ikke følt mig helt fortabt.. Men dagen er sluttede på sofaen, med lækker med og en masse putten med min lille hund Bailey.. Jeg regner med at vågne op til en dejlig dag i morgen, som står på arbejde og hygge med familien om aftenen.. Jeg går nemlig en spændene og travl weekend i møde, og det er kun dejligt. Men som sagt husk: Its just a bad day - not a bad life..  Tak fordi i læser med, og at i altid er der for mig, og tak for alle de søde kommentar på det senest indlæg her på bloggen og min instagram (nicolinepraus) omkring mit nye hår, i de bedste! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)