onsdag den 21. september 2016

A Little Bit Darker For Fall - New Hair.


Hej Babes! 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra min farmor, hvor jeg har brugt det meste af formiddagen rundt omkring i Odense, hvor vi fik shoppet lidt mad på torvet og hyggede os senere med kaffe på den lille smalle! Angående den lille smalle kan jeg virkelig varmt anbefalde den, da de laver det lækreste kaffe og også iskaffe.. Jeg er ikke fan af iskaffe og har aldrig kunne lide det, men hos dem, YUM! Udover en hyggelig formiddag, gik min cykel desværre i stykker, og måtte en tur på værksted, så jeg har ingen cykel lige nu, og får det først i morgen.. Det er en smule træls når jeg cykler en del fordi jeg bor i byen, men sådan er det.. Udover det med cyklen har det været en rigtig dejlig dag, med en masse hygge og samtidig er jeg også lige nu ved at lærer Bailey at være alene hjemme, og han klarer det så flot! Han er virkelig dygtig til det, og lærer virkelig hurtigt! 

Men som nogle af jer måske så på min snapchat igår (Nicoboo), så har jeg fået farvede hår! Jeg var begyndt at blive en smule træt af mit hår, da min egen hårfarve var på vej ud og den gamle hårfarve sad forneden og gav håret en virkelig underlig og slidt farve.. Derfor valgte jeg at få det farvede helt, og en anelse mørkere her til efterår/vinter.. Det er blevet virkelig mørkt og jeg skal lige vende mig til det, men jeg er faktisk helt vild med det og synes det klær mig fint.. Men igen man skal lige vende sig til det! Det er en hårfarve fra mærket Garnier Olia, og jeg tog den i farven 4.0.. Det kan købes i matas lige nu til 89,95, jeg skal dog bruge to pakker, da mit hår er virkelig tykt! 

Men jeg håber i alle sammen har nydt jeres onsdag, og får en dejlig aften! Det er jo stadig varmt i løbet af dagen, så man kan stadig nyde en masse sol! Men hvad synes i om mit hår? For mørket eller?
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes dit hår er super fint! :)

    Katrine
    // http://katrineringbaek.bloggerspoint.dk

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)