tirsdag den 20. september 2016

BullerBox For Dogs.

Hej Babes! 
Jeg ved godt jeg lovede at dette indlæg skulle have været oppe igår, men lå desværre syg det meste af dagen og havde ikke overskud til at være på pc'en, da jeg havde en slem hovedpinde.. Men da jeg vågnede i morges var den heldigvis væk og det meste af kvalmen også, så indlægget kommer op idag - nu! Jeg har glædet mig rigtig meget til at fortælle jer om denne dejlige pakke som findes til hunde, og som man kan give sin hund hver måned.. Jeg har jo lige fået lille Bailey og jeg kan fortælle at han elsker alle tingene der er i kasse, speciel alt legetøjet! Jeg har aldrig set ham være mere glad for en bamse, end den der var i kassen.. Han sover med den konstant og vil hele tiden vise mig den, så det er mega dejligt! Hvis i vil vide mere om boksen og hvordan det fungere, så læs med under billederne.. Kassen er ihvertfald et hit herhjemme hos mig! 


Boksen fungere lidt ligesom goodieboksen der er til os mennesker, hvor man modtager en boks hver måned! Denne her er bare lavet til hunde, og indeholder en masse lækkert! Der er både godbidder, legetøj og meget mere som hunde vil elske! Kassen er også forskellige fra hund til hund, da når man tilmelder sig fortæller om hvilken race man har og størrelse, så det passer lige præcis til din hund! Det koster 179 kr om måneden, men lige nu for man den første kasse til 99 kr.. I kan læse mere om det her og tilmelde jer derinde, hvis i skulle få lyst! Jeg synes ihvertfald det smart, og virkelig dejligt at der findes sådan en kasse til ens bedsteven + det er altid spændene at se hvad der er i! Bailey har ihvertfald kun været glad for det! 

Men jeg håber i alle sammen har det godt og nyder at det endelig er begyndt at blive efterår! Jeg er personlig selv mega glad, da jeg virkelig elsker efterår og elsker det med at man skal til at finde sine varme jakker fra og pakke sig godt ind! Det er virkelig den bedste årstid vi går i møde, jeg elsker den! Men kender i til disse smarte kasser til hunde, eller kunne i overveje at købe dem? :) 
Kys Nicoline. 

//Indlægget er sponsoret af bullerbox, men er 100% min egen mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)