onsdag den 17. august 2016

Wednesday Around In Odense With My Lovely Friend.


// Tunika - Only / Nederdel - H&M / Strømpebukser - H&M / Sko - Adidas / Solbriller - Ebay //

Hej Babes!
Hold op et dejligt vejr vi har fået os i dag, det jo helt vildt! Det dejligt at sommeren endelig er begyndt at komme selvom vi er i slut august, for hold da op hvor er det varmt.. Det har jeg selvfølgelig været ude og nyde sammen med en af mine dejlige veninder Christina, hvor vi fik taget nogle virkelig fine outfits billeder.. Christina er også blogger og i kan finde hendes blog lige her, og hun er lige flyttet til Odense, hvilket er mega lækkert, da jeg så har hende tættere på mig.. Faktisk rigtig tæt, da vi ikke bor så langt fra hinanden, hvilket er super dejligt! Men vi var som sagt ude i dag og nyde det gode vejr, hvor det også endte med vi fik taget nogle outfits billeder.. Billederne er taget nede i munke mose, som virkelig er et dejligt sted at være og der er så smukt! Men mit outfit er består en ny tunika som jeg næsten lige har købt i Only for 100 kr, hvilket er super billigt! Den er så super fin og dejlig åben i siderne, så man kan holde ud at have den på, og dertil havde jeg bare en sort nederdel på fra H&M og strømpebukser fra H&M og så selvfølgelig mine nye Adidas sko! Jeg tror faktisk ikke jeg har fået vist jer dem i nu, men de er seriøst så smukke! De er købt i Italien og jeg ved ikke hvad modellen hedder, men jeg har ikke set dem i DK før, og de kostede kun 200-300 kr, hvilket er mega billigt for sådan nogle fede Adidas sko! Jeg er ihvertfald helt vildt glade for dem, og bruger dem hverdag! 

Men det har ihvertfald indtil videre været en super dejlig onsdag, og det var så hyggeligt at mødes med Christina og få snakket en masse! Resten af dagen skal bruges på at rydde op i mit klædeskab og min makeup, så det skal nok blive godt.. Men hvad synes i om outfittet og hvad synes i om mine nye sko? Måske i kender modellen? :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Virkelig fede sko!! Og flotte billeder :)
    // www.metowefashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det varmer og jeg er også helt væk i mine sko. <3

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)