søndag den 14. august 2016

Girl Crushes.


Hej Babes! 
Så blev det søndag og den sidste dag på ugen, hvor jeg har fået ordnet en masse praktiske ting.. Søndag er nemlig den dag på ugen, hvor jeg får gjort rent i hele lejligheden, får handlet ind og får styr på den kommende uge, så jeg ved hvad jeg skal.. Det er altid dejligt når man er færdig med alting, så man ved der er styr på alt og alting er klart til den kommende uge.. Jeg er heldigvis heller ikke syg mere, så det er super skønt at man er klar og frisk på en ny uge! 

Jeg tænkte jeg ville vise jer mine girl crushes, hvis man kan sige det sådan, da der er 4 piger jeg virkelig ser op til, og forguder! Den ene er selvfølgelig Selena Gomez, og hende har i sikkert hørt om før herinde på bloggen, da jeg virkelig ser op til hende og har gjort det siden magi på waverly place kørte i fjernsynet. Den anden er Gigi Hadid som er model, og jeg har virkelig fået det største crush på hende, da hun er virkelig smuk og simpelthen det sødeste mennesker, og så dater hun Zayn som heller ikke ser værst ud. Den trejde jeg er Kendall Jenner, og hun er faktisk den jeg elsker allermest fra hele familien, da jeg synes hun er så naturlig, men stadig virkelig smuk.. Den sidste er en dansk model, som jeg tror i alle sammen kender, nemlig Josephine Skriver.. Jeg har hørt lidt om hende tidligere, men ikke rigtig tænkt mere over det, men efter hun blev model for Victoria Secret ser man hende overalt, og hun er seriøst virkelig smuk! Hun giver mig en masse tro på at alt kan lade sig gøre, så hun er virkelig min inspirationskilde og jeg ser virkelig op til hende! 

Men det var lidt om de piger som jeg ser op til og som jeg synes er gude smukke! Er der måske nogle af dem som i også godt kan lide eller ser op til, eller har i nogle helt andre? Skriv det gerne nede i kommentaren, og så håber jeg i alle sammen har haft en god weekend og er klar på en ny uge! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)