fredag den 19. august 2016

McArthurGlen Designer Outlet In Italy - Marc Jacobs, Calvin Klein, Prada, Valentino, Gucci & More.


Hej Babes. 
Jeg har stadig nogle indlæg tilbage fra Italien som jeg gerne vil dele med jer, så jeg håber i stadig har lyst til at læse dem, selvom det er ved at være en måned siden jeg kom hjem.. Vi havde kun ca 3 dage dernede, hvor vejret stadig var varmt men en del overskyet, og på de dage valgte vi at kører ud og se noget.. En af dagene valgte vi så at tage ud til et outlet de havde cirka 50 km væk fra vores campingplads, og det var helt vildt fedt! Det er et outlet der også er andre steder i Italien, Tyskland og mange andre lande, og det var virkelig crazy.. Der var butikker som Gucci, Valentino, Burberry, Prada, Michael Kors, Marc Jacobs, Calvin Klein og mange flere! Der var virkelig nogle penge at spare mange steder, og jeg fik handlet 2 steder derinde - Marc Jacobs og Calvin Klein.. Calvin Klein havde virkelig meget lækkert og man kunne spare sindssygt meget hos dem, så jeg fik også købt mest der, men endte så også med at købe en taske hos Marc Jacobs, da den var vildt billig og super unik, og jeg har slet ikke set den herhjemme.. Det var virkelig et unikt sted, og jeg har allerede tænkt mig at spare op til næste år, så jeg har lidt flere penge at handle for derinde.. Men jeg har filmet en video hvor jeg viser tingene jeg har købt i Italien, og jeg regner med den kommer op meget snart, så det kan i glæde jer til! Men det er ihvertfald et sted jeg kan varmt anbefalde, og kan man gå ind og læse mere om det lige her.. 

Nogle af jer som kender til de outlets og måske har nogle andre i har besøgt som i kan anbefalde? Skriv det gerne i kommentaren! :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)