søndag den 21. august 2016

Min Favorit Når Det er Sommer - Myg Fri.

Hej Babes! 
Jeg håber i alle sammen nyder jeres søndag, og det skønt at solen endelig er fremme! Jeg har været tidlig oppe og været med min mor nede ved Odense Havn for at besøge et loppemarked, hvor jeg gjorde mig nogle ret crazy køb! En af tingene, som nok var det vildeste, kan i finde på min snapchat lige nu (Nicoboo), og ellers lover jeg at vise jer alle de skønne køb løbende! Udover at være på loppemarked har jeg fået gjort rent i lejligheden og handlet ind, så nu slapper jeg lidt af og får svaret på nogle mails og får styr på det sidste inden en ny uge starter..  Men nu hvor det er så varmt som det er, og solen titter frem og det jo endelig er sommer, så kommer der også nogle små dyr til, som jeg tror de fleste af os hader.. Nemlig myg! Jeg har altid været så uheldig at myggene åbenbart elsker mit blod, så jeg bliver altid ædt op, specielt i Italien, fordi der er så mange af dem.. Men i år i Italien har det faktisk været anerledes, og det skyldes et helt specielt produkt, som de søde mennesker hos G PR var så søde at sende til mig, så jeg kunne få lov til at teste det.. Hvis i vil læse mere om det skønne produkt, som hjalp mig med at holde myggene væk, så læs med under billederne.. 


Det smarte produkt jeg snakker om, er nemlig denne flaske som kaldes Mygfri. Det er et nyt produkt som er kommet til Danmark, som skal sørge for at holde myg væk, og som virkelig gør underværker.. Det kan også bruges mod malaria myg. Det kan holde op til ca. 1 1/2 time hos almindelige myg og hos malaria myg kan det holde helt op til 4 timer! Der er ingen parabener eller parfume i, og så dufter den faktisk overraskende godt, en smule af lavendel, hvilket jeg er helt vild med, da mange af de andre myggesprayer dufter forfærdeligt! Men det er produkt som virkelig har hjulpet mig meget i Italien, og som sørge for jeg næsten ikke fik nogle myggestik.. Jeg endte kun med at have 3-4 da vi tog hjem, og jeg plejer ellers at være sat fuldstændig til, så jeg er virkelig overrasket og positiv, og skal helt klart købe den igen, når min er tom..  Man kan købe Mygfri på apoteket, og den koster 129.95, hvilket selvfølgelig er i den lidt mere dyre ende end de andre, men den er også virkelig god og holder alt den lover! I kan finde den lige her.. 

Men jeg håber som sagt i nyder jeres søndag og det gode vejr! Nogle af jer som kender til Mygfri, eller har prøvet noget andet som også fungere godt? :) 
Kys Nicoline. 

//Produktet er tilsendt, men er 100% min egen mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)