mandag den 22. august 2016

Mondays Outfit With Smile, Laugh And A Missing Person.


// Jakke - Only / T-shirt - Calvin Klein / Nederdel - H&M / Strømpebukser - Caroline Flemming / Sko - Adidas / Taske - Calvin Klein. //

Hej Babes! 
Så er mandagen ved at slutte, og jeg sidder lige nu i min sofa og venter på at filmen Ghost starter på tv3, da det er en af mine yndlings film og jeg virkelig flippede ud da jeg så de viste den! Min mandag i dag har været virkelig fantastisk, også selvom jeg skulle tidlig op. Jeg har nemlig været sammen med en af mine savende veninder fra gymnasiet, og det var så skønt at se hende igen.. Vi tog en tur i Rosengårdscentret, spiste frokost i IKEA og endte med at gå en lang tur nede ved skovensøen, hvor vi også fik taget en masse billeder - hvilket endte med et outfit of today..  Jeg synes jeg er begyndt at blive god til de indlæg, og det virker som om i også elsker dem, så det er kun dejligt! Men mit outfit i dag var faktisk meget simpelt, og det bestod af min yndlings t-shirt fra Calvin Klein, sorte strømpebukser og en sort nederdel fra H&M.. Mine elskede sko er som sagt fra Adidas, som jeg virkelig knuselsker og som er de bedste sko nogensinde! Jakken er en smule gammel, hvilket også er begyndt at kunne ses på den, men den er fra Only.. Tasken jeg har på er fra Calvin Klein, og er en af de ting jeg købte ude ved designer outlettet, og jeg har elsket den siden! Mit hjerte brænder virkelig for Calvin Klein! 

Men det har været en virkelig dejlig dag, med en masse snakken og hyggen så det har været en god start på en ny uge.. I morgen sker der en masse spændene ting som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om og så skal jeg mødes med alle de dejlige bloggere fra Odense, så det kan kun blive godt! Har i lavet noget spændene denne regnfulde mandag, og kan i lide outfittet? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)