fredag den 5. august 2016

The Orange Wall In Union Lido.


// Jakke + Shorts - Only / Bodystocking - Zara / Sko - Moss Copenhagen (her) //

Hej Babes!
Så er første outfit fra Italien oppe på bloggen, og jeg har glædet mig til at vise jer lige præcis dette outfit! Jeg vil gerne tilstå at jeg kun havde det på en dag dernede, da det virkelig var for varmt at rende rundt i, specielt når graderne ramte de 40.. Men det er et af mine yndlings outfit, og jeg er så super glad for dette sæt, som jeg fandt på et outlet her i Odense. Sættet som består af nogle shorts og en jakke er fra Only, og bodystockingen som jeg har på indenunder er fra Zara, som er købt på udsalg til sølle 39 kr.. Sættet mener jeg at jeg kun gav 150 kr for, så er det bare så lækkert at have på! Det også dejligt at man kan bruge shortsene alene og jakken, så det kan gå til lidt af hvert.. Skoene jeg har på er fra Moss, og er købt online på deres hjemmeside på udsalg, og jeg var lidt i tvivl omkring dem, men jeg har faktisk næsten ikke gået i andet nede i Italien, og så giver dig mit lidt højde, hvilket er dejligt når man er så lille som mig, og så kostede de sølle 100 kr og er ægte læder! 

Lige nu sidder jeg inde på mit lille hjemmekontor og får styr på min kalender, og skal senere ud og spise ved mine forældre med min farmor og farfar, så det er en stille og rolig fredag jeg har i vente! I morgen drager jeg mod København med min farmor, mor og tante, da jeg skal over og se Dirty Dancing, hvilket jeg glæder mig sindssyg meget til! Vi har virkelig ventet næsten et år på det! Men jeg lover at få taget nogle billeder derover, og fortælle jer mere om det! 

Men jeg håber i kan lide outfittet og skriv gerne hvad i synes om det? Er det noget i kunne finde på at gå i? Rigtig god fredag alle sammen! :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud! Er helt vild med din bodystocking :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde, og er også helt forelsket i den og til sølle 39 kr, så er det jo et fund! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)