søndag den 7. august 2016

Dirty Dancing In Copenhagen.


Hej Babes! 
Som nogle af jer måske så på min Instagram (Nicolinepraus) eller min Snapchat (Nicoboo), så var jeg i København igår med min mor, farmor og min tante Sandra.. Der var en helt special grund til vi var der, og det var noget vi alle havde ventet på i næsten et år.. Nemlig Dirty Dancing som blev spillet i Operaen! Jeg har seriøst glædet mig som et lille barn til at komme over og se den, og jeg fik oplevelsen i fødselsdagsgave af min farmor og farfar, og det har seriøst været den bedste gave længe! Operaen var i sig selv en oplevelse, men showet.. Hold nu ****! Jeg har altid elsket Dirty Dancing og så den altid med min mor da jeg var lille, så det var virkelig fedt at kunne se den igen og bare leve sig fuldstændig ind i den, præcis som dengang.. Og så gjorde Silas Holst og alle de andre skuespillere det bare super godt! Robert Hansen var også virkelig god med alle hans kommentar indimellem, og der var bare en god stemning igennem det hele! Jeg var virkelig tom for ord bagefter, og havde bare ikke lyst til det skulle slutte eller jeg skulle hjem, fordi det var så magisk og fantastisk..  Hvis jeg kunne ville jeg gerne derover igen og se det hele igen, da det virkelig var magisk! Jeg kan kun varmt anbefalde jer at tage derover og se den, hvis der stadig er ledige billetter.. Min farmor bestilte vores næsten et helt år før, fordi de alle sammen var udsolgt - men der kom nogle ekstra shows.. Det er ihvertfald alle pengene værd! 

Udover showet var vi også ude og spise i Fields bagefter showet, og der endte det med jeg gik et smut forbi Victoria Secret og fik købt lidt med hjem. Jeg forguder den butik, så da jeg fandt ud af de havde fået den, så måtte jeg derind og de havde også udsalg så der røg som sagt lidt med hjem. Skriv lige i kommentaren hvis det er noget i har lyst til at se, fordi så skal jeg nok få det smidt op her på bloggen. Men det var en uforglemmelig dag, og jeg sidder stadig og drømmer mig tilbage til showet med Silas Holst og alle de andre, fordi det var sådan et fantastisk show! Jeg kommer aldrig til at glemme det.. Er der nogle af jer søde læsere der har været derover og set det? Hvad synes i måske om det? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)