tirsdag den 9. august 2016

Colour Run In Italy.


Hej Babes! 
Jeg beklager der ikke kom et indlæg op igår, men der skete lige nogle ting som ændrede min mandag markant og som gjorde jeg måtte til lægen osv, men alt er under kontrol nu og det er ikke noget alvorligt... Men jeg har glædet mig så længe til at vise jer disse fede billeder, og fortælle jer om en kæmpe oplevelse jeg havde i Italien.. Nemlig Colour Run! Jeg har længe gerne ville være med til Colour run herhjemme i DK, men alle de gange det har været her, har jeg ikke haft mulighed for at deltage, men det havde jeg så i år i Italien! Vores camping plads i Italien, som hedder Union Lido, lavede nemlig et Colour Run og det var virkelig fedt! Man skulle løbe 3 km, og samtidig kaste med farver og det var virkelig en fest! Man glemte lidt hvor varmt det var, fordi man havde det så sjovt.. Det var virkelig en fest og bagefter fik man en medalje, for at have gennemført løbet og den hænger så herhjemme i min lejlighed nu.. Det kostede ingenting at være med, kun hvis man ville have en hvid t-shirt, men det havde vi selv, så man fik bare farverne og så var man klar! Jeg løb i starten med min lillebror og hans kæreste Cecilie, men de er begge fodboldspillere og er i en sygt god form, så jeg måtte give op undervejs og tage det i mit tempo, men det var stadig virkelig fedt! Det var en kæmpe oplevelse at være med, og bare have det sjovt med en masse andre.. Jeg glemmer aldrig den lille dreng som kastede grøn farve på mig, og som grinede af det bagefter og bare havde det sjovt..  Union Lido er virkelig god til at finde på sjove ting man kan lave og hele tiden sørge for der er aktiviteter, så man ikke keder sig, selvom jeg lå for det meste ved vandet.. Men det var virkelig en fest, og man skulle virkelig have oplevet det! 

Lige nu ligger jeg på sofaen og slapper af efter en god omgang træning, og senere skal jeg gøre mig klar, da jeg skal hjem til mine forældre og spise i aften, hvilket bliver sindssyg hyggeligt! Samtidig glæder jeg mig mega meget til på torsdag, hvor jeg skal til et spændene møde, som jeg håber jeg kan fortælle jer mere om meget snart! Men ellers står tirsdagen bare på hygge og afslapning, hvilket passer mig helt fint! 

Men jeg håber i alle sammen har det godt, og at i har haft en god start i skolen eller uddannelsen, det er hvis nu alle starter, er det ikke? Skriv gerne nede i kommentaren hvad i render rundt og laver, og om i kom ind på jeres uddannelse? Jeg er nysgerrig! 
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)