onsdag den 6. juli 2016

Ny Video - Fødselsdags & Studenter Gaver!



Hej Babes! 
Så er videoen endelig online! Det har virkelig taget meget af min tid, da min macbook slet ikke ville samarbejde, så sad hele aftenen igår og prøvede, men den ville så her til morges, så nu er den altså online! Jeg håber i kan lide videoen, og den måske giver noget inspiration til hvad i kunne ønske jer til jeres fødselsdag eller hvis i engang bliver studenter? Jeg er ihvertfald rigtig glad for alle mine fine ting, og det skal lige siges at videoen slet ikke er lavet for at prale, men fordi jeg tænkte i måske gerne ville se tingene og fordi jeg gerne ville vise jer dem! Men husk i meget gerne må abonnere på min kanal, og at i også gerne må komme med video forslag, jeg tager imod alt med kyshånd! 

Lige nu sidder jeg bare i min lejlighed og får rodet lidt op ude i mit køkken, tager billeder til bloggen og slapper af.. Jeg skal faktisk ikke det vilde i dag, andet end jeg skal til cirkel træning i aften i Fitness World, da jeg er blevet virkelig glad for det hold og vi har den bedste instruktør som virkelig kan presse mig, så jeg kommer helt derud hvor jeg nærmest er ved at græde, det er så vildt! Samtidig er der jo kun få dage tilbage før jeg drager mod Italy så bliver lige nød til at give det en skalle, inden vi kører derned. Men jeg håber i også nyder ferien, og solen som noglegange kigger frem.. Jeg nyder ihvertfald det hele og slapper max af! Hvad synes i om videoen? :-) 
Kys Nicoline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)