lørdag den 11. juni 2016

Summer With Fashion - Summer With Esprit.


//1 - her / 2 - her / 3 - her / 4 - her / 5 - her//

Hej Babes! 
Nu er sommeren jo endelig kommet til Danmark, og selvom jeg har hørt noget med regn i hele næste uge, så tror jeg stadig på en god, lang og varm sommer her i DK, og hvis ikke så tager jeg jo heldigvis til Italien igen i år.. Men når vejret er så godt udenfor, som er det er for tiden, så elsker jeg at sidde og kigge på sommer tøj.. I dag har jeg været inde på Esprits hjemmeside og kigge, da det er et virkelig lækkert mærke som jeg elsker, og de har altid de fineste ting derinde. Jeg har udvalgt nogle af mine yndlings, som i kan se oppe på billederne, og ja jeg elsker virkelig nederdele og specielt her om sommeren, de er så dejlige! Den ene nederdel er virkelig populær og har været det længe, og det er selvfølgelig den med alle knapperne ned.. Jeg har en fra Only som er en smule lysere, så at få en der var lidt mørke ville være virkelig lækkert, og så er den anden nederdel bare super sød, fordi den har de fineste blonder over i siden.. Kjoler er også noget jeg bruge rigtig meget om sommeren, og i år er der en masse forskellige fester jeg skal til, da jeg bliver student og mange af mine veninder og venner bliver det, så jeg har fundet den mørkeblå kjole, som jeg ville bruge til festerne og den lyse med bæltet, til når jeg går rundt nede i Italien med min solhat.. Jeg kan lige forstille mig det, og jeg elsker den virkelig meget.. Det er en typisk sommerkjole med bæltet, og så har den de flotteste skrige farver! Den sidste ting er faktisk noget jeg mangler, og det er en badedragt.. Jeg bruger bikinier osv når vi er i Italien og andre steder, men her på det seneste har jeg virkelig gerne ville i svømmehallen, så jeg kan få svømmet nogle baner, da det er det bedste i verden, dog mangler jeg en badedragt.. Så da jeg så den her virkelig flotte badedragt i skrige pink, tænkte jeg med det samme at det lige var mig, så det er også en lækker ting her til sommer, og så er farven jo bare gude smuk, og endnu smukkere når man får farve, hvilket jeg regner med jeg skal have en masse af i år i Italien.. 

Men lige nu sidder jeg i min sofa og slapper af, da jeg næsten lige er kommet hjem fra Roskilde, hvor jeg har været hele dagen.. Jeg tog nemlig tidligt i morges med mine forældre og lillebror derover, da han skulle spille kamp, og jeg gerne ville med og støtte ham.. Det var en rigtig hyggelig tur, men i og med vi var tidligt oppe i morges, er jeg også virkelig træt nu og har en smule hovedpinde, hvilket irriterede mig, da jeg har haft det meget de sidste par dage.. Men resten af aften skal bruges på afslapning, film og hygge inden søndagen melder sig i morgen, hvor jeg har en del ting jeg gerne vil nå og forberede inden eksamen mandag.. Men hvad synes i om tingene på billedet? Nogle fine ting i kunne se jer selv i eller? :-) 
Kys Nicoline. 

1 kommentar:

  1. Er vild med badedragten, den er super fin :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)