torsdag den 9. juni 2016

I May Not Be Perfect But Im Always Me.


//Armbånd - her / Øreringe - her//

Hej Babes! 
Jeg har haft en rigtig øv torsdag, hvor ingenting har fungeret for mig, og jeg sidder nu i min sofa og er fuldstændig kvæstet, da jeg har været oppe siden kl. 06.30..  Jeg havde ellers regnet med en rigtig god torsdag, men med en dårlig oplevelse på sygehuset, så ændrede det lige hele min dag og har også gjort jeg bare har ligget her på sofaen og prøvet at glemme det hele lidt.. Det sjovt hvordan få ting kan få det hele til at ændre sig, bare på et lille øjeblik.. Men min mor har næsten lige været forbi, og overraskede mig med noget kød til fryseren og tog mig under armen og gik en lille tur med mig, hvor vi fik snakket en masse.. Det er det jeg siger, selvom ens forældre tror at når man er flyttet hjemmefra, så har man ikke brug for dem mere, men det har man og min mor gjorde lige min dag bedre, og fik et lille smil frem på mine læber igen.. Dog er jeg stadig træt, og jeg ser heller ikke frem til at jeg skal møg tidligt op igen i morgen, da jeg skal ned på gymnasiet og kigge på nogle kemi forsøg og derefter hjem og være sammen med nogle af mine veninder, hvor vi skal forberede kemi.. Dog bliver det skønt at se pigerne igen, og få styr på det sidste, inden eksamen kalder på mandag.. yes jeg er nervøs, men mon det ikke går, det håber jeg ihvertfald.. 

Men nu til det indlægget skal handle om, og som jeg faktisk har glædet mig til at vise jer længe! Jeg modtog nemlig for et stykke tid siden disse 2 virkelig smukke smykker, som søde Nanna har lavet og sendt til mig. Jeg er speciel vild med øreringe, da jeg synes de er mega fine og søde, og er gode til at pifte et normalt outfit op, og armbåndet passer til de fleste af mine outfits og er mega fint. Nanna laver sine egne smykker selv, og jeg synes altid det er specielt på den måde, da man kan være med til at bestemme, så det bliver helt unikt.. I kan finde hendes hjemmeside lige her, hvor i kan se hendes store udvalg og hun laver også til mænd! Jeg er ihvertfald glad for mine fine smykker, og bruger dem næsten hverdag. 

Men nu vil jeg snart smutte i køkkent og få lavet mig noget aftensmad.. Det står på bønnefritter og kylling idag, hvilket er super lækkert og det jeg lige præcis har lyst til! Men hvad synes i om smykkerne, er de ikke bare fine? Husk forresten min giveaway, som stopper om 6 dage, i kan finde den lige her.. Rigtig god torsdag aften til jer! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)