tirsdag den 7. juni 2016

It's All About The Brows & Eyes.


Hej Babes! 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra mine forældre, og sidder nu i min egen lejlighed igen, efter en lang arbejdsdag, som slutter af med middag ved mine forældre, hvor grillen blev tændt.. Jeg ved godt bloggen har stået en del stille, men forberedelsen til kemi har virkelig trukket tænder ud for mig, og jeg har virkelig kæmpet med det hverdag og gør stadig.. Jeg skal op på mandag og frygter det virkelig, men er blevet færdig med alle 12 spørgsmål, som man kan trække derinde og det gir selvfølgelig en hvis ro. Dog frygter jeg at når jeg står derinde, at jeg går kold, da kemi virkelig ikke er min stærke side men jeg vil gerne give det et forsøg.. Samtidig ved jeg godt at dette indlæg skulle have været oppe i søndags og igår, men i søndags sad jeg med kemi til langt ud på natten og igår var jeg hjemme ved mine forældre og tog en break fra det hele.. Jeg prøver virkelig at få det hele til at løbe rundt og fungere, men jeg vil også gerne klare mig godt til mine sidste eksamnier, og det kræver forberedelse.. Men som sagt er jeg snart færdig, og jeg glæder mig til at få den hue på, så jeg kan være her 100%.. 

Men nu til det indlægget skal handle om, nemlig the brows eller mere præcist på dansk øjenbrynene. Jeg har aldrig gået op i mine øjenbryn, og har aldrig forstået den der store opmærksomhed på øjenbryn som der har været længe og stadig er.. Alt det med øjenbrynene er perfekte i dag osv, men jeg tror jeg forstår det nu! Jeg modtog nemlig for nogle uger siden, en kæmpe pakke fra de søde mennesker hos amazepress, hvor der var lidt af hvert i, og jeg mangler stadig at teste nogle af alle de lækre produkter, men de ting i ser på billederne, blev hurtigt min favorit! Som sagt har jeg aldrig tegnet mit bryn op, eller gjort det store ved det.. Men efter jeg har prøvet disse forskellige produkter, har det virkelig ændret sig. Jeg står hverdag nu og tegner mit bryn op og sidder det med alt hvad jeg kan.. Dog holder jeg det stadig naturligt, da jeg elsker det naturlige look.. Jeg har været rigtig glad for blyanten fra mærket Eylure, som jeg ved man kan købe i nogle enkelte matas'er og udover blyanten har jeg også været glad for de to pakker med falske øjenvipper, som der er også er på billedet og de er også fra det mærke.. Jeg har aldrig været god til det med falske øjenvipper, men jeg øver mig mere og mere og synes virkelig det gør meget for ens look.. Men hvis i kender et sted hvor man kan finde mærket Eylure, så synes jeg helt klart i skal tjekke deres ting ud, fordi det er virkelig lækkert! Nogle andre ting til øjenbrynene jeg har været glad for, er de to produkter i ser på billedet fra Rimmel London.. Jeg har før prøvet deres brow this way i farven clear, men aldrig med farve, dog skal jeg helt klart have det fremover.. Jeg har farven 002 mid brown, og den passer mig helt perfekt og sidder brynene samtidig, hvilket er et kæmpe plus! Udover at sidde bryne, har jeg også brugt den fineste highligther blyant også fra samme mærke, som virkelig har lysnet mit bryn op og gjort en kæmpe forskel! Jeg har den i farven 001 Matte..I kan købe begge produkter i Matas, til en rigtig god pris og det findes i forskellige farver ligesom Eylure, så der er en til alle! 

Men jeg håber i stadig er med derude, og husk at deltage i min giveaway, som i kan finde lige her.. Indtil videre har ingen deltaget, så der er stor mulighed for at vinde, så jeg håber da i vil klikke forbi! Men jeg håber i alle nyder det gode vejr vi har for tiden, og at i får en fantastisk tirsdag aften! Nogle af jer der måske kender nogle af produkterne jeg har snakket om, eller kender til andre gode produkter man kan bruge til brynene? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)