torsdag den 16. juni 2016

Birthday Girl // The Giveaway Winner.


Hej Babes! 
Jeg beklager bloggen har stået lidt stille, men jeg var som sagt til kemi eksamen i mandags som gik fint, selvom jeg gik helt i stå midt i eksamen, men det gik som jeg havde forventet.. Tirsdag brugte jeg på arbejde hele dagen og senere personale møde, så jeg var fuldstændig kvæstet da jeg kom hjem, og igår havde jeg fødselsdag! Jeg blev 20 år, hvilket er en virkelig underlig følelse, men samtidig så har jeg det helt fint med at blive 20.. Jeg havde endelig ikke de store planer for dagen, og regnede slet ikke med noget morgensang nu hvor jeg jo bor alene, men igennem hele dage igår blev jeg overrasket.. Min mor kom tidligt om morgen og bankede på og sang for mig og gav mig blomster og gaver, senere var jeg et smut på torvet i Odense med min farmor for at handle ind, og om aftenen blev jeg igen overrasket, da hele min famile dukkede op ude ved mig, hvor vi fik dækket op og startet en lille grill som min far havde med, og spiste en dejlig middag med flere overraskelser, da min mor lige havde de sidste gaver jeg skulle have.. Dagen igår var virkelig fantastisk, og jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre fødselsdag, end den jeg havde, fordi jeg blev fejret af de mennesker som betyder allermest for mig.. Jeg regner med at filme en fødselsdags haul, som kommer op her på bloggen, men det bliver først efter d. 2 juli, da jeg holder min fødselsdags fest og studentergilde der, så i må lige vente lidt i nu, men jeg er glad for de gaver jeg har fået indtil videre, og som sagt så var dagen fantastisk! 

Udover min fødselsdag igår, så var det også sidste dag her på bloggen hvor i kunne tilmelde jer min giveaway, og jeg har derfor fundet vinderen af den nu! Vinderen af min giveaway blev:

Sus!

Stort tillykke med det Sus, du får en mail af mig så hurtigt som muligt, så jeg kan få sendt produkterne afsted til dig! Men tusind tak til jer andre som valgte at deltage, det betyder meget og jeg lover der nok meget snart skal komme en giveaway igen her på bloggen! 

Nu vil jeg arbejde videre på min AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag, hvor jeg faktisk også bliver student! Det er vildt underligt at der kun er 6 dage til, men jeg glæder mig også som en sindssyg! Håber i alle sammen får en fantastisk torsdag, og nyder den selvom vejret ikke er det bedste! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)