mandag den 27. juni 2016

Student 2016.


Hejsa babes! 
Nu har bloggen næsten stået stille i 2 uger, og det har ikke været med god min gode vilje, men der er simpelthen sket så meget, at jeg slet ikke har haft tid til at sidde mig ved computeren og skrive til jer..  For det første har jeg fokuseret rigtigt meget på min sidste eksamen som var AT, og det hele gik simpelthen så godt, og jeg endte med at få et stort 10 tal, hvilket for mig var en rigtig god måde at slutte gymnasiet af på.. Fordi ja som titlen siger, så er jeg blevet student, og det blev jeg i onsdags d. 22 kl 14.00! Det var seriøst den vildeste og dejligste følelse endelig at få huen på, og det var min skønne lillebror som gav mig den på.. Der stod rigtig mange mennesker udenfor og ventede på mig efter min eksamen, og det varmede virkelig meget.. Specielt at min søde morfar var kørt helt fra Skive, for at se mig få hue på.. Det var virkelig en uforglemmelig dag! I fredags skulle vi så ud og kører med lastbil, hvilket var den vildeste oplevelse, og for første gang nogensinde lå jeg med små tømmermænd om lørdagen, så jeg skulle lige bruge nogle kræfter på at komme mig, men det var en uforglemmelig tur og en rigtig god måde at slutte det hele af på! 

Og her sidder jeg så nu, og kan se frem til på lørdag, hvor vi skal holde mit studentergilde, som jeg glæder mig rigtig meget til! Det har været en vild tid i gymnaiset, men jeg regner med at lave et indlæg til jer omkring det hele, så det kan i glæde jer til! Men nu har jeg så sommerferie, og det er virkelig befriende at kunne trække vejret igen og gøre det man har lyst til! Jeg prøver virkelig at komme ned i gear, slappe af og mærker det hele lidt igen.. De sidste par uger har nemlig været en smule stressende, men helt klart det hele værd, og det er så skønt at stå med huen nu! Samtidig kan jeg også sige nu at jeg ligger alt min tid over på bloggen, og har en masse spændene indlæg klar til jer  og ideer som jeg glæder mig til at fører ud i livet! Så det bliver kun en god tid for bloggen, og jeg håber i har lyst til at følge mig! 

Men jeg håber i alle sammen har det godt derude, og tak til jer alle som ønskede mig held og lykke inde på min instagram (Nicolinepraus), det betyder virkelig meget! Jeg er ihvertfald en glad og lettet student, som aldrig har været gladere! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)