tirsdag den 28. juni 2016

Something New For My Home.


Hej Babes. 
Igår kom mine forældre forbi, da vi skulle ud og spise frokost i odense, hvilket var super lækkert og hyggeligt, men de kom også forbi for at hjælpe mig med at sætte nogle hylder og billeder op. Jeg har længe gået og drømt om en tallerkenrække, og har endelig fået en op! Jeg har fået den af min mor, og jeg ved ikke hvor hun har købt den henne, men den er super fin og bærer nogle alle af mine yndlings kogebøger og andre pynte ting.. Det har ihvertfald gjort meget for rummet den hænger i.. Udover tallerkenrækken, har jeg også fået en hylde op ude i køkkenet og et billede, og det er også bare blevet så fint! Hylden er fra Ikea, og billedet mener jeg min mor købte igang i Netto til sølle 20 kr, og igen det pynter bare så fint.. Jeg begynder at føle mig mere og mere hjemme, og mangler kun de sidste ting som skal op, før alt er perfekt i min lille fine lejlighed.. Jeg elsker virkelig at bo her! 

Men lige nu sidder jeg bare og tjekker op på nogle mails og forbereder lidt blogger arbejde, inden min mor får fri og vi så skal et smut i centeret, da Zara er gået igang med deres udsalg.. Udover det skal jeg også med min mor hjem, da jeg skal på arbejde i aften, så det bliver en stille og rolig tirsdag for mig, men det er nu også rart... Men hvad synes i om de fine nye ting der er kommet op i lejligheden? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)