torsdag den 30. juni 2016

Get To Know Me With 10 Questions From Rabble.

Hej Babes! 
Nu hvor vejret er så dårligt som det er, og man ikke rigtig kan lave andet end at sidde indenfor med sin dyne og se en masse tv, så tænkte jeg i skulle lærer mig lidt bedre at kende! De søde mennesker hos Rabble har nemlig sendt 10 spørgsmål ud til deres ambassadører og jeg tænkte jeg ville svarer på dem og dele dem med jer! Det nogle ret sjove og anerledes spørgsmål, så det er ikke de kedelige informationer i for, men en masse andet, så jeg håber i har lyst til at læse med og lærer mig lidt bedre at kende! I kunne jo eventuelt hente en kop te eller kaffe, og læne jer tilbage og nyde det! 

1. Hvad er dit drømmerejsemål og hvorfor? 
- Jeg har 4 byer som jeg gerne vil besøge meget snart, eller det er ihvertfald nogle jeg skal have oplevet inden jeg dør. Det er London, Berlin, Paris og New York.. London regner jeg dog stærkt med jeg oplever i år, da jeg har en rejse til gode med min søde mor, som jeg glæder mig vildt meget til! De 3 andre byer er fordi jeg altid har hørt de skulle være fantastiske at opleve, men lige specielt New York eller Paris er fordi man altid har set dem i film, og jeg vil også gerne prøve at opleve New Yorks gader eller være oppe i eiffeltårnet. 

2. Hvad er dit favoritmærke/favoritdesigner og hvorfor? 
- Jeg må indrømme at meget af mit tøj stammer fra Zara eller H&M, men det er nok mest Zara og jeg elsker virkelig også bare den butik! De har altid noget lækkert og så til en fin pris! Dog af de sådan mere dyre mærker banker mit hjerte virkelig for Calvin Klein og har da også en del ting derfra, men jeg elsker virkelig bare alle deres ting! Hvis jeg kunne så skulle alt mit undertøj, nattøj og tøj generelt stamme derfra, det er helt sikkert! Udover Calvin Klein har jeg også et hjerte der banker for Marc Jacobs, og jeg husker stadig første gang jeg købte en taske derfra.. Den er mit et og alt! 

3. Hvem var den sidste du skrev en besked til og hvad skrev du? 
- Den sidste jeg skrev til var min lillebror, hvor jeg skrev det var synd med jobbet og ønskede ham en god tur.. Han er nemlig i Tyskland lige nu med sin kæreste, da de skulle ned og besøge et designer outlet... Misundelig? Ja meget! 

4. Hvilke er dine favoritbutikker på nettet? 
- Jeg er begyndt at shoppe utrolig meget på nettet, og specielt her i perioden hvor der er virkelig meget udsalg, da du kan finde meget til ingen penge! Men mine 3 yndlings online butikker er: EbayNelly og Yves Rocher.. Ebay fordi man tit kan finde en masse ting til ingen penge, og ja jeg ved godt man skal vente længe på sine ting, men hvis jeg kan få solbriller til 10 kr, så venter jeg gerne! Nelly fordi de har en masse lækkert og tingene kommer overraskende hurtigt og Yves Rocher fordi de har de lækreste produkter til ens krop! 

Og alle butikkerne kan i finde inde på Rabble, som holder styr på alle rabatkoderne, og i kan finde mange andre butikker derinde, så det er et kig værd hvis man mangler en rabatkode! 

5. Hvad ville du ønske du var bedre til? 
- Jeg ville ønske jeg var bedre til at slappe af og nyde livet og sige pyt når tingene blev for meget, fordi der er en løsning på alting, selvom det kan være svært at se.. Og så ville jeg ønske at jeg kunne være bedre til at elske mig selv og lærer at acceptere mig selv som jeg er. 

6. Hvad er din livret? 
- Uha den er svær fordi jeg er slet ikke kræsen, og elsker alt slags mad! Men min livret må nok være spagetti eller hjemmelavede Pizza.. Men alt mad fra min far er lækkert.. Det slet ikke dårligt at have en far som er kok. ;) 

7. Hvad ville du gøre hvis du vandt 1 million kroner i lotto? 
- Jeg ville gå ud og købe mig selv en ny telefon og Macbook da min gamle iphone og Macbook virkelig er slidte og sikkert snart står af.. Så ville jeg betale mine forældres gæld og så tage ud og rejse med hele familien..  Og så ville jeg også sidde nogle penge ind på min opsparing, da jeg hader at bruge alle mine penge op med det samme. 

8. Hvilken tv-serie eller film ville du ønske var dit liv? 
- Den er lidt svær, men jeg tror jeg ville sige Gossip Girl da jeg altid har elsket deres liv og siddet og været jaloux på dem når jeg har set serien, da det kunne være fedt at have så mange penge og købe lige hvad man ville, og have det vilde liv med limousiner osv.. Dog vil jeg sige at jeg ikke vil bytte mit liv nu for noget andet, da jeg elsker mit liv som det er og den familie jeg har. 

9. Hvilken by har du allermest lyst til at bo i resten af dit liv? 
- Altså hvis jeg må drømme stort så må det være New York eller Paris, da jeg virkelig godt kunne tænke mig at være i en by hvor der sker en masse og hvor alting starter og sker.. Specielt Paris med alt det mode der sker dernede, men hvis jeg skal være realistisk så er Odense helt fint for mig.. Jeg er født her i Odense, og har planer om at bo her længe i nu, da jeg virkelig elsker byen. 

10. Hvilke sange er på repeat på Spotify hos dig lige nu? 
- Jeg hører sindssyg meget musik for tiden, og opdaterer min liste hele tiden, men for tiden er det sangen fra Zara Larsson og David Guetta - This one's for You.. Den er seriøs så god og teksten siger bare så meget godt! I love it! 

Men det var så lidt om mig, og jeg håber i lærte mig lidt bedre at kende! Det var ihvertfald sjovt at svare på disse spørgsmål, og måske er der nogle af svarene som i kan genkende ved jer selv? Hvis så skriv det endelig nede i kommentaren, og skriv også gerne hvis i vil have flere af sådan nogle indlæg. Rigtig god torsdag alle sammen, og nyd tiden indenfor med dyne og en masse hygge! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)