søndag den 8. maj 2016

My Balcony.


Hejsa alle sammen! 
Så forsvandt den lille ferie som jeg kaldte det, og i morgen kalder en normal uge igen.. Jeg har virkelig været på farten de sidste par dage, og selvom det har været en smule stresset, så har jeg også haft det virkelig fedt og nået alle de ting jeg ville.. Jeg har været sammen med min skønne familie, arbejdet og igår var jeg til koncert i Odense, hvor jeg hørte Christopher med en af mine bedsteveninder Camilla. Hvis i følger mig på snap (Nicoboo), så ved i det nok i forvejen, da jeg har delt en masse videoer fra koncerten, da det virkelig var en fantatisk aften! Christopher var alle pengene værd, og jeg skal love for det ikke er sidste gang jeg ser ham live, fordi det var virkelig fedt! Så det har været en dejlig mini ferie, hvor jeg har været sammen med en masse mennesker jeg elsker og den sluttede også af med maner! Jeg har nemlig været sammen med min søde farmor og mor i dag, hvor vi tog ud i Plantorama i Odense og fik købt en masse blomster, og fik min lille altan færdig! Det er så fantastisk at den er færdig, så jeg kan sidde ude nu og nyde solen og de høje grader, som vi har her i Danmark for tiden.. jeg spiste morgenmad derude i dag, og fik også lavet nogle afleveringer derude - det er virkelig lækkert! Havemøblerne er fra IKEA og kostede sølle 300 kr, og jeg har længe været på udkig efter det, så det var virkelig lækkert at de havde fået det hjem igen, og så synes jeg det er en fin pris, for sådan et lækkert sæt, som passer fint ind på min lille altan! 

Så dagen i dag har været virkelig fantastisk og udover at få altanen færdig, har jeg også fået handlet ind, gjort rent i lejligheden og afleveret de sidste afleveringer..  Så om lidt kalder sofaen og en god film, inden sengen kalder så jeg kan være klar til en ny uge i morgen! 
Har i også nydt den lille ferie vi har haft og nydt alt den dejlige sol og alle de høje grader? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)