onsdag den 4. maj 2016

Me, Myself And I.


Hejsa søde læsere! 
Jeg beklager rigtig meget bloggen har stået stille den sidste uges tid, men jeg har desværre ikke været på toppen, og været på farten hele tiden, så jeg har slet ikke haft tid til at sidde mig ned ved min computer og skrive til jer.. Det er mega irriterende at tingene noglegange er sådan, da bloggen er mit et og alt, men jeg er tilbage nu, og glæder mig til at dele mit liv med jer igen! I og med der har været fart på feltet de sidste par dage, har jeg valgt at aftenen i aften, skal bruges på mig.. Jeg skal nemlig have en mig-tid, hvis man kan sige det. Det er længe siden jeg har haft tid til mig selv, og det er virkelig længe siden jeg har givet mig selv lov til at slappe af, og gøre det jeg har lyst til..  Lige nu sidder jeg bare i min sofa og har lige spist min livret til aftensmad, og vil senere gå mig en lille aftentur med en lækker kop the og nyde det sidste af en virkelig dejlig og varm dag. Angående the så er jeg begyndt at drikke det utrolig meget og virkelig ofte.. Jeg har aldrig elsket the så meget som jeg gør lige nu, og der er virkelig intet bedre end en dejlig varm kop the og et tæppe og så bare ligge og slappe af.. Jeg fik for en lille uges tid siden en kæmpe pakke fra de søde mennesker hos Kompas Kommunikation, hvor der lå alle disse lækre pakker med the i fre Fredsted the.. Jeg har ikke fået prøvet alle i nu, men dem jeg har smagt indtil nu har været fantastiske, og har den lækreste smag og er utrolig søde, hvilket er et kæmpe win win for mig! De kan også bruges i kager, og jeg skal selv prøve det her næste gang jeg får gæster, så det glæder jeg mig til, og jeg skal selvfølgelig nok ligge dem op på bloggen med opskrift, så snart de er lavet! Men the i min verden er virkelig lækkert, og det har helt klart hjulpet mig ned i gear.. Nu skal jeg til lægen på fredag, og så håber jeg de kan svare mig  på, hvad det er jeg fejler, så jeg kan komme på toppen igen.. Men jeg kan helt klart anbefalde Fredsteds The og specielt dem i ser på billedet, fordi de er virkelig lækre! 

Nu vil jeg tage min jakke på, og gå mig en lille tur inden det bliver mørkt.. Heldigvis er det længe lyst nu, hvilket er så dejligt og kun kan gøre mig i godt humør! Nogle af jer som også bare elsker the og som har smagt nogle af dem i ser på billederne? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)