onsdag den 27. april 2016

Where I Am Going This Summer And Places I Want To See This Year.

Hejsa Babes! 
Lige nu hvor vejret er så dårligt herhjemme i Danmark, så drømmer jeg mig virkelig hen til varme lande, og glæder mig sindssyg meget til sommerferien kommer, så jeg kan komme til Italien igen.. Jeg forstår ikke vi kan få snevejr her i slutningen af April, det er virkelig utroligt! Men udover Italien, så har jeg 2 andre byer jeg gerne vil besøge i år, da jeg virkelig har en stor lyst, til at tage ud og rejse og opleve verden! Dog kan det tit være svært at finde rundt i, hvordan man finder et godt hotel og gode priser på flybilletter, så alt det har jeg samlet her i dette indlæg, så kan få mine gode tips og læse mere om hvor jeg drømmer mig hen! Så læn jer tilbage i stolen, sofaen eller hvor i sidder og drøm jeg væk med mig.. 

Italien. 

Mit yndlingssted at tilbringe sommeren er helt klart Italien! Jeg har været der de sidste mange somre med min skønne familie, og vi har været præcis på samme camping plads, nemlig Union Lido.. Det er virkelig verdens bedste camping plads, som virkelig har alt man kunne drømme om, og så er servicen bare i top! Jeg skal som sagt derned igen i år med min skønne familie, og jeg glæder mig sindssyg meget til en masse sol, kolde drinks og smukke strande! Der er virkelig intet som Italien, og det er næsten blevet mit andet hjem.. Nu har jeg så mange minder dernede fra, og jeg glæder mig til at skabe flere i år.. Som sagt er det en camping plads vi bor på, som også har et hotel ved siden af sig, hvor man så må benytte alt på camping pladsen. Jeg ved det kan være svært at finde ud af hvor man skal bo, hvilke hoteller der er osv.. Hvis man nu gerne vil til Italien, og finde ud af hvilke hoteller de har, så kan i bruge hjemmesiden First Hotels, da jeg også tit bruger den, da den viser dig de hoteller osv der er i det land du trykker ind.. Sindssyg smart hvis du spørg mig, men jeg kan kun varmt anbefalde Italien og camping pladsen Union Lido.. 

London. 
Et andet land jeg gerne vil besøge er England, og mere præcis London! Jeg har heldigvis en rejse til gode med min skønne mor, og jeg håber også snart vi kan komme afsted, så jeg kan få shoppet max igennem og generelt bare opleve London! Alle jeg kender har efterhånden været i London, og snakker kun positivt om byen, og nu vil jeg også gerne snart opleve den. Jeg har fået sparet en masse penge op, så jeg kan shoppe max igennem derover, og så glæder jeg mig også bare til at opleve den anderledes kultur der er, end herhjemme.. Jeg går faktisk ret ofte ind og kigger på flybilletter og ser hvornår de er billige osv, hvilket de ret ofte er til London.. Man kan jo noglegange komme afsted for 100 kr? Det jo sygt! En anden hjemmeside jeg også bruger meget, når jeg kigger på rejse til London er Momondo.. Den er sindssyg smart fordi den viser dig rejserne og hotellerne, ja det hele på et sted, hvilket jeg syntes er mega smart, da man ellers godt kan komme til at sidde og klikke rundt på forskellige hjemmesider. 

Paris. 
Den sidste by jeg rigtig gerne vil besøge i år, er Paris! Jeg har længe gået og drømt om at komme ned og besøge kærlighedens by, og opleve eiffeltårnet. Mine forældre har været der da de var yngre, og før jeg overhovedet blev født, og snakker kun godt om byen og alle jeg har mødt som har oplevet byen, siger man helt klart skal besøge den, så det er virkelig også min drøm i år! Jeg kunne også virkelig godt se mig selv, tuller rundt dernede og forgude den by, som er med i alle kærligheds film, og se lyset i eiffeltårnet, når det bliver mørkt! Jeg er også tit inde og kigge på flybilletter dertil, desværre er de en smule dyre end til London, og det ikke så tit der er nogle der er på tilbud, så det bliver ihvertfald ikke lige i den nærmeste fremtid jeg tager derned, men min drøm om at opleve byen er stor! En af hjemmesiderne jeg bruger her er bravofly, da de viser dig tilbud på alle flyrejser, og det gir bare et godt overblik.. Jeg håber ihvertfald at jeg kommer til Paris en dag, selv hvis jeg bare skal smutte derned for 1 dag, jeg vil opleve kærlighedernes by! 

Så det var lidt om mine drømmerejser denne onsdag aften, hvor en masse mørke skyer er begyndt at dukke op og regnen sikkert snart falder ned igen. Jeg håber i alle sammen har haft en rigtig god aften, og skriv endelig nede i kommentaren hvad jeres drømmerejse er, måske vi drømmer om det samme?:)
Kys Nicoline. 

//Indlægget er lavet i samarbejde med rabble, men 100% mine egne ord. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)