mandag den 25. april 2016

L'Oreal Elvital Extraordinary Oil.


Hejsa Babes! 
Jeg har aldrig rigtig gået op i at pleje mit hår, fordi i mit hoved troede jeg ikke man som sådan skulle pleje det, da shampoo og balsam var nok.. Men jeg må indrømme her de seneste par år, er jeg begyndt at gå meget mere op i at pleje mit hår og sørger for det altid ser sundt ud! Specielt efter mit seneste besøg hos frisøren, da mit hår virkelig var slidt og hun vidste mig en masse produkter, som virkede godt for mit hår og som kunne gå ind og pleje det.. Mit hår er rigtig tykt, og jeg synes aldrig der har været en hårolie som har kunne fungere, uden det blev fedtet.. Den eneste hårolie der har fungeret godt til mit hår, har været Moroccanoil, som alle vidst kender til, men den ligger også mere i den dyre ende.. Dog har jeg fundet en hårolie som passer perfekt til mit hår, og som sørger for det ser glansfuldt ud og gør det virkelig lækkert! Det er nemlig denne hårolie fra L'oreal som jeg købte, da de havde 3 for 2 nede i matas, og jeg har virkelig elsket den siden! Jeg putter den altid i om aftenen inden jeg sover, og vågner op til det lækreste hår, og så kom jeg af med sølle 30 kr for den, så det er virkelig et win win, specielt hvis man lever på SU..  

Så hvis der er nogle af jer som kæmper med slidte spidser, eller er på udkig efter en hårolie som ikke må være for dyr, så kig efter denne lille fine en! Den er tit på tilbud, og så dufter den virkelig fantastisk! Nogle af jer som har den eller har prøvet den? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)