fredag den 22. april 2016

Something New From Easis.


Hejsa Babes! 
Jeg håber i alle sammen nyder jeres fredag, og jeres lille fridag.. Jeg må indrømme det var fantastisk at min iphone ikke vækkede mig kl. 05.30 i morges, men at jeg selv vågnede op senere.. Der er virkelig intet som forlænget weekend, og selvom jeg skal på arbejde i dag fra 15 - 23.15, så er det stadig lækkert at kunne starte dagen i et langsomt tempo.. Jeg har brugt dagen indtil videre på at slappe af og få lavet en engelsk aflevering færdig, som skal afleveres på mandag.. Jeg må indrømme jeg begynder at se en ende på alle de afleveringer, og jeg glæder mig til den sidste er afleveret! 

Men jeg var så heldig i lørdags at modtage et brev om jeg havde en pakke jeg kunne hente på posthuset, og det var simpelthen en kæmpe pakke fra de søde Easis mennesker! Easis har jo skiftet navn, men produkterne er de samme og jeg knuselsker dem virkelig! Jeg bruger deres produkter meget i min hverdag, og det er alt fra madlavning, bagning eller noget helt trejde. Deres produkter er seriøst fantastiske og indeholder næsten ingen kcal, hvilket er et kæmpe win win hos mig! Jeg spiser ikke usunde ting, og holder mig langt væk fra slik og chips osv, men hvis jeg bliver lækker sulten, så er det Easis chokolade eller chips jeg spiser, da de ikke giver mig dårlig samvittighed bagefter.. Jeg ved det lyder virkelig underligt at jeg ikke rør usunde ting, men det ligger lidt tilbage fra min anoreksi, dog vil jeg indrømme jeg er begyndt at spise lidt mere 'normalt', men det er småt skridt og i mit tempo, men det går den rigtige vej.. Men som sagt så elsker jeg Easis, og de har virkelig vundet mit hjerte i alt, og så er de nogle fantastiske mennesker, da jeg har været oppe og besøge dem! Man kan finde Easis hos Føtex, Bilka, Kvickly, Rema1000 osv. Dog vil jeg sige at det er forskellige hvad de forskellige butikker har, så det kan godt være fx Føtex har meget mere end Rema1000 og omvendt..  Men jeg kan varmt anbefalde deres produkter, og hvis man nu ikke har de butikker i nærheden, eller de slet ikke har noget af det i søger, så kan i altid handle inde på deres hjemmeside, som i kan finde lige her..  Jeg må vidst nok også tilstå at mange af deres produkter jeg har fået tilsendt, allerede er spist.. specielt chokoladen, men det smager seriøst så godt! 

Men jeg håber i alle sammen får en fantastisk fredag, og nyder det dejlige vejr! Jeg sidder selv og nyder solen som stråler ind af mine vinduer og varmer min lejlighed op! 
Men er der nogle af jer som bruger Easis produkter, eller kender til dem? :-) 
Kys Nicoline. 

//Produkterne er en gave fra Easis, men indholdet er 100% mine egne ord. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)