tirsdag den 10. maj 2016

When The Sun Is Out!


Hejsa babes! 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra skole, og skal til at pakke mit arbejdstøj ned, da min mor henter mig om lidt, så jeg kan komme hjem på arbejde! Tirsdag er altid min faste arbejdsdag på Statoil, og det har jeg det endelig ganske fint med, og så det også rart lige at være hjemme ved mor og far lidt og sige hej, nu hvor man ikke ser dem så tit. 

 Men hold nu op hvor er vejret bare fantastisk, og jeg nyder virkelig varmen og solen ude på min lille altan, da der ikke er noget bedre end følelsen af sommer! Dog glemte jeg solcreme igår, så mine små kinder er blevet lidt røde, og det kan bestemt mærkes! Jeg rendte rundt hele aftenen igår, og havde så ondt, at jeg til sidst gik i seng, og håbede smerten ville forsvinde, hvilket den heldigvis gjorde.. Selvom man ikke tror at solen er skarp lige nu, så er den virkelig og den brænder igennem alt, så man skal virkelig huske solcreme! Jeg har fundet min yndlings solcreme frem, som er den i ser på billedet fra mærket Riemann, som de søde mennesker hos kompas kommunikation var så søde at sende til mig! Det er virkelig min yndlings solcreme, fordi den er ikke for fedtet, og tørrer hurtigt ind i huden, så man ikke føler sig klisteret, som man godt kan med andre solcreme.. Samtidig passer den godt på din hud, og holder op til 10 timer, dog putter jeg løbende på, da jeg helst ikke vil blive rød igen og opleve samme smerte.. Men husk solcremen i dette her vejr, fordi man fortryder det efter, selvom man måske ikke lige orker at smøre den på. 

Men jeg vil få pakket færdigt, og få taget den opvask som står inden min mutti ringer og siger hun er her. Men kender i til mærket og har prøvet det før, eller har i en anden solcreme som i kan anbefalde? 
Kys Nicoline.

//Produktet er tilsendt som en gave, men 100% mine egne ord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)