mandag den 30. maj 2016

Interview Med Christina Holm Svarer Fra Bloggen Holmsvarer.

Hejsa babes! 
Så er jeg færdig med alle mine skriftlige eksamnier, da jeg havde den sidste i dag og er nu gået officelt på læseferie! Jeg skal først op til kemi om 2 uger, så jeg prøver at komme helt ned i gear nu, og ikke stresse min krop så meget, da den virkelig har været stresset de sidste par dage.. Det rart endelig at kunne gøre det man har lyst til og tage det hele i ens eget tempo, selvom der selvfølgelig stadig skal læses op, bare rolig.. Men i dag skal det handle om noget helt andet end mig, nemlig min søde veninde og blogger kollega Christina Holm, som har sin blog lige her.. Jeg har jo tidligere haft en blogger på besøg her på bloggen, og i kunne virkelig godt lide det, så nu prøver jeg at få det på benene igen.. Jeg ved ikke hvornår indlæggende vil komme, så jeg vil ikke sætte en dag fast, men jeg skal nok prøve at få flere interviews stablet på benene, men i dag kan i nyde søde Christina Holm som jeg faktisk har lært at kende igennem bloggerverden, og jeg er kun taknemlig, da hun er den sødeste pige! Men læs med hvis i vil lærer hende bedre at kende.. 

Hvorfor valgte du at starte din blog? 
Jeg har altid syntes, at det var et spændende univers. Jeg elsker, at skrive om de ting der interessere mig og ikke mindst have muligheden for, at kunne dele det med andre. 

Hvordan finder du inspiration til dine indlæg? 
Det er meget forskelligt, jeg bliver tit inspireret af de ting jeg oplever, tester og ser. Jeg kommer ofte på ideer i løbet af dagen, som jeg skriver ned og kan gemme til senere brug. 

Har du nogle gode råd til folk som gerne vil starte en blog? 
Kast dig ud i det, og vær ikke bange for, hvad andre siger. Hvis du elsker at skrive og interessere dig for et emne som du gerne vil dele med andre, så bare gør det. Det er dog vigtigt, at huske at man skal ikke gøre det fordi, man gerne vil være kendt og tjene penge. Det er hårdt arbejde og det skal være fordi man kan lide det. 

Hvor langtid bruger du på din blog hverdag? 
Det er meget forskelligt, hvis jeg har en uge, hvor jeg ved jeg har mange ting at se til, sætter jeg en dag af kun til at arbejde og forbedreder mig til ugen. Ofte bruger jeg en del timer om søndagen, så jeg har en plan for ugen. Jeg bruger ofte meget tid på at tage billeder, redigere, teste og prøve produkter, så det er svært at sætte tid på. Men for mig handler det meget om at planlægge tiden. 

Hvordan mener du fremtiden ser ud for dig og bloggen? 
Det er svært at sige. Tingene kan ændre sig meget hurtigt, men jeg elsker at blogge, så jeg har kun planer om at blive ved. 

Hvad er det bedste og værste ved at blogge?
Det bedste er, at jeg kan inspirer folk. Men også alle de skønne mennesker man møder i forbindelse med sit arbejde. Det værste er nok, at jeg ofte bruger alt for meget tid på min blog, eftersom jeg går meget op i, at jeg er 100% tilfreds med det jeg lægger ud. 

Er der nogle blogs du følger og læser fast på og hvilke?
Mange af de danske blogs følger jeg som Sandra Willer, Tina Maria osv. Men jeg følger også mange udenlandske blogger. Det gode ved selv at være blogger er også, at man ofte stifter bekendtskab med mange nye blogs og bloggere.


Er der noget i dit liv du gerne vil ændre?
Nej ikke sådan rigtigt, jeg har oplevet mange ting men jeg er sikker på, at hvis de ikke var sket, var jeg heller ikke hvor jeg er i dag.

Jeg siger tusind tak til søde Christina Holm for at ville være med her på bloggen, og husk at smutte forbi hendes blog... det har hun virkelig fortjent! Skriv gerne om interview med bloggere er noget i vil have fast her på bloggen og hvis du selv er blogger og gerne vil være med, så er i mere end velkommen til at skrive til mig! Jeg håber i alle sammen får en fantastisk mandag aften, og har nydt det dejlige vejr.. Jeg er selv blevet lidt solbrændt i ansigtet, så jeg har bestemt nydt solen, lidt for meget. ;) 
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)