tirsdag den 31. maj 2016

Something New For My Dry Skin, And It Smells Like Heaven // Ziaja


Hejsa Babes. 
Lige nu sidder jeg hjemme ved mine forældre og slapper af, inden arbejdet på Circle K kalder.. Jeg har brugt min første dag i læserferien på træning, læse kemi og slappet af.. Faktisk har jeg brugt rigtig meget af tiden på kemi, så mit hoved er fuldstændig færdigt nu, så det rart med nogle timer væk fra skærmen og bøgerne, så jeg kan fokusere på noget andet.. Jeg er faktisk begyndt at blive en smule nervøs for kemi eksamen, da jeg ikke er særlig god til kemi, og ikke har forstået særlig meget af det vi har lært, men jeg krydser alt jeg kan og læser en masse op, så jeg forhåbentlig kan ende på en god karakter. 

Men i dag skal indlægget handle om nogle lækre ting jeg har modtaget med posten fra de søde mennesker hos Ziaja.. Det er virkelig en masse lækre ting som jeg har fået testet, og det har virkelig gjort en kæmpe forskel for min hud, da jeg slet ikke har tør hud i hovedet mere. Samtidig har bodylotion fået behandlet alt min tørre hud på kroppen, så jeg er virkelig glad og positiv! Serien jeg har modtaget er deres Cocoa Butter Line, og den dufter seriøst som himlen! Det er virkelig lækkert, og det er en lækker duft at påfører sig selv, fordi den får mig virkelig til at slappe af, og så elsker jeg at rende rundt og dufte af Cocoa. Serien anbefales til begge køn fra alderen 17+, og indeholder vitamin A, vitamin E og provitamin B5 (D-panthenol).. I kan læse meget mere om serien her, og se hvad der ellers er i den.. Ziaja er et mærke jeg længe gerne har ville prøve, da jeg kun har hørt godt om dem, og så koster deres ting virkelig ingenting! Det er så vildt med deres priser derinde, og de har virkelig mange forskellige serier som jeg sindssyg gerne vil prøve! Lige nu fra serien jeg har modtaget, er det facecremen som er et hit hos mig, da den har fået mit ansigt helt i ro, og alt min tørre hud til at forsvinde, det så fedt! Men i kan tjekke Ziaja's hjemmeside ud lige her, og se nogle af deres andre lækre ting! Dog vil jeg lige sige at i skal holde stærkt øje med bloggen på torsdag, da der vil komme en giveaway op, hvor i kan vinde nogle virkelig lækre ting, så husk at klikke forbi her på torsdag, det er virkelig fedt, og jeg glæder mig til at vise jer hvad det er! 

Men nu vil jeg få lukket ned og få slappet helt af sammen med min søde mor og det dejlige regnvejr.. Hvad sker der seriøst for det vejr? Men er der nogle af jer der kender til mærket Ziaja og har prøvet noget derfra? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)