lørdag den 28. maj 2016

Foreo My New Best friend!


Hej Babes! 
Jeg beklager rigtig meget at bloggen har stået lidt stille, men jeg har været igang med alle mine skriftlige eksamnier, og de har været en smule hårde end jeg lige havde troet.. Jeg mangler den sidste på mandag, som er skriftlig engelsk, og så har jeg først en eksamen igen d. 13 juni..  Jeg troede virkelig ikke at de skriftlige var så hårde, men jeg har været virkelig træt når jeg kom hjem og så har min hud været virkelig stresset og umulig.. Dog har det også været en virkelig lækker uge, hvor jeg har modtaget en masse forskellige ting, som jeg glæder mig til at vise og fortælle jer mere om.. Samtidig kan jeg love nu at i løbet af næste uge kommer der en giveaway op på bloggen, som i virkelig kan glæde jer til! Det så dejligt jeg endelig kan give jer noget igen, som tak for i læser med, så husk at holde øje her på bloggen eller min snapchat (Nicoboo). 

Men i dag skal det handle om en ny lille ting, som hurtigt er gået hen og blevet min bedsteven! Jeg er en rigtig beauty freak, og hvis man så mit badeværelse og skab inde på mit værelse, så ville man slet ikke være i tvivl! Jeg har hylder efter hylder, som er proppet med renseprodukter, makeup osv. Men en ting jeg også elsker og går meget op i, er at rense min hud og holde den ren. Da jeg var yngre (Yep fylder snart 20, så føler mig gammel!) var jeg ligeglad med min hud, og fjernede næsten aldrig makeup og tænkte faktisk slet ikke på den.. Dog har det ændret sig nu, og jeg sørge for at rense min hud hver aften, holde den fugtig (både morgen og aften) og nogle gange give en ansigt skrub.. Min aftenrutine er lige blevet tusind gange sjovere, efter jeg har fået denne lille fine pinke maskine ind af døren.. Det er de søde mennesker hos Amaze press som har sendt mig den, og den er virkelig fantastisk! Den hjælper dig med at rense din hud, og gør bare det hele meget sjovere! Det er en lille maskine som vibrerer, og som sørge for dit renseprodukt kommer godt ind i huden og bliver fordelt virkelig godt! Den findes i 7 forskellige farver, men jeg er nu virkelig glad for farven pink, da den bare skriger pige og sommer! De søde små maskiner kan købes hos foreo.com, magasin.dk og magasins butikker! Jeg er ihvertfald rigtig glad for min, og bruger den hver aften, så mit renseprodukt kommer ordenligt rundt! Det er virkelig genialt! 

Jeg vil få lukket pcen ned, og få lagt mig hen på sofaen og få slappet max af.. Efter min mors 50 års fødselsdag igår, har jeg virkelig været smadret, og skal bare bruge resten af dagen på at slappe af og blive klar til en ny dag igen i morgen.. Men skriv gerne hvis i kunne tænke jer at se min aftenroutine enten som indlæg eller film nede i kommentaren, og om i kender denne lille søde sag? Jeg er ihvertfald helt forelsket! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)