mandag den 23. maj 2016

How To Boost You're Immune System With 2 Things // Avivir


Hej babes! 
Som nogle af jer måske ved så har jeg et virkelig dårligt immunforsvar, og det skyldes nogle piller jeg får mod en sygdom, som er så stærke at de sidder mit immunforsvar ned og svækker det. Det er virkelig ikke særlig sjovt, da jeg derfor tit bliver syg over ingenting og har rigtig svært ved at komme ovenpå igen, end andre som har et stærkt immunforsvar. Jeg har prøvet forskellige ting igennem tiden, for at forsøge at gøre mit immunforsvar stærkt, men der er ikke rigtig noget som har hjulpet og jeg har derfor måtte opgive forsøget.. Men for nogle uger siden nu, modtog jeg den kæmpe pakke fra kompas kommunikation, hvor der var alle de lækre ting i fra Avivir. Jeg har skrevet om nogle af produkterne (læs her) men udover cremerne som var med, så var der også 2 andre ting, som ikke var cremer men mere noget der kunne hjælpe dig i hverdagen, altså kosttilskuds. Den ene er en drikke form, som smager virkelig dejligt af æble og den anden er piller. Begge ting er noget man skal tage 3 gange dagligt, og gerne 15 min før man skal spise.. Jeg har altid været rigtig dårlig til det med kosttilskud, og har faktisk ikke rigtig taget noget, da jeg altid glemmer det om morgen eller i løbet af dagen.. Men da jeg læste på de her produkter at de kunne hjælpe dit immunforsvar, så tænkte jeg at jeg ville give det en chance, og har prøvet det her de sidste par dage.. Jeg kan ikke sige om det har hjulpet i nu, da jeg ikke rigtig har været syg, men den forkølelse der var på vej er væk nu, og så er det også bare rart at vide man gør noget godt for ens krop, som kan hjælpe en på længere sigt! Jeg kan ihvertfald varmt anbefalde produkterne fra Avivir, og de kan som sagt købes i Matas - og så er det en god investering, da man gør noget godt for ens krop! 

Jeg nyder allerede min læseferie fuldt ud, og har fået trænet i dag, været en tur i byen og sidder nu og slapper af i min sofa, med god samvittighed. Dansk skriftlig kalder i morgen, men den er jeg ikke nervøs for, da jeg altid har ligget stærk i dansk - og der heller ikke som sådan nogle forberedelse, da man ikke ved i nu hvad man vil skrive. Men jeg glæder mig dog allerede til ugen er omme, da de næste 4 dage står på skriftlige eksaminer.. Men jeg glæder mig også til på fredag, da vi skal holde stor fest hjemme ved mine forældre, hvor vi skal fejre min mor som fyldte 50 tilbage i April! Det bliver virkelig hyggeligt, og dejligt ovenpå en uge med ren skriftlige eksamnier, men sådan er livet nu engang! Kun 21 dage tilbage, og så står jeg med huen på! I can do it! 

Nogle af jer som har prøvet nogle af disse lækre produkter fra Avivir, eller som har nogle gode forslag til hvad man kan gøre for at booste sit immunforsvar? :) 
Kys Nicoline. 

//produkterne er en gave fra kompas kommunikation, men 100% min egen mening! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)