søndag den 17. april 2016

Urban Training Event With Kari Traa & Nordic Hiit.

//Billede Credit - Kari Traas Facebookside//


Hej Babes! 
Som nok mange af jer kunne læse i mit indlæg fra i torsdags, så var jeg til et virkelig fedt træningsevent med de søde mennesker hos Kari Traa og Nordic Hiit! Det hele skete inde hos OBBC og rundt omkring i Odense, og det virkelig fedt! Det var fedt at være sammen med så mange andre mennesker, som også elsker træning, og så var det skønt at se de søde Odense bloggers igen, da vi var mange der valgte at tage afsted sammen! Det var også en smule hårdt, da der selvfølgelig skulle trænes, men i og med vi løb rundt og gjorde det forskellige steder i Odense, så syntes jeg ikke det var så hårdt, end hvis man stod nede i træningscentret og fx løb på et løbebånd.. Der blev også grint og snakket en del, og selvfølgelig taget en masse billeder! Med hjem fik man en lækker trøje fra Kari Traa, et blad fra Fit living, en rabatkode til https://www.bybutterfly.dk, en flaske Vitamin vand og en uges gratis træning hos OBBC! Så en masse finde ting, men trøjen er jeg virkelig specielt glad for! Jeg elsker alt tøj fra Kari Traa, da det er sindssyg lækkert og så behageligt at træne i.. Jeg skal helt klart have meget mere fra dem i fremtiden, da det er virkelig fantastisk! 

Men ellers er der ikke sket det vilde i dag, nu hvor det er søndag.. Jeg har fået lavet lidt afleveringer, været oppe og træne, fået handlet ind og gjort lejligheden ren, så faktisk nåede alle de ting jeg gerne ville.. Resten af aftnen skal bruges på hygge og afslapning, men det er også det bedste inden en ny uge starter i morgen.. Men har i lavet noget spændene denne weekend, og var der nogle af jer søde læsere, som måske også var til trænings eventet i torsdags her i Odense? :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)