lørdag den 16. april 2016

Cozy Nights In My Apartment.


Hejsa Babes! 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra en virkelig hyggelig aften med mine forældre, hvor vi endte med at gå ud og spise, og det var virkelig lækkert! Jeg fik både forret og hovedret, så jeg er virkelig mæt nu og ligger også bare på min sofa og slapper af.. Det var som sagt i dag jeg var til optagelsesprøve på journalisten her i Odense på SDU, og jeg må indrømme jeg syntes det er gået bedre end jeg havde forventet.. Der var selvfølgelig nogle svære spørgsmål, men jeg har en god følelse i maven, og håber virkelig meget jeg får et brev om at jeg er kaldt til samtale, da det virkelig er mit drømmestudie.. Men i og med at det var i dag jeg skulle op, holdte jeg en virkelig hygge aften igår, hvor jeg lavede god mad til mig selv og bare slappede max af! Jeg var desværre en del nervøs igår, så jeg havde bare brug for en aften hjemme, hvor jeg gik tidlig i seng og bare var klar på i dag, så jeg kunne klare den optagelsesprøve godt! Men aftener som dem jeg holdte igår, er virkelig også noget jeg elsker at gøre her i min lejlighed, og gør det så ofte jeg kan, da jeg virkelig finder en indre ro ved det og samtidig får ladet mine batterier op. 

Men nu vil jeg snart smutte i seng, så jeg kan være klar på en praktisk søndag i morgen, hvor jeg skal ud og handle og have gjort lejligheden ren. Samtidig har jeg også en plan om at få trænet i morgen og få lavet lidt flere afleveringer, men nu må vi se.. Håber i også har en fantastisk weekend, og laver noget spændene! Nogle af jer der måske også være ude til optagelsesprøven? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)