torsdag den 14. april 2016

New Favorits For Spring // Rimmel London.

//Alle tingene er købt i Matas//

Hejsa babes! 
Jeg beklager meget bloggen har stået stille siden mandag, men jeg har været en smule dårlig og stresset, så derfor tog jeg lige nogle dage væk.. Det er faktisk også derfor jeg er hjemme i dag, da jeg er virkelig stresset og presset for tiden med alle de afleveringer jeg har, og så jeg bare konstant træt. Jeg falder i søvn overalt, og har ingen energi, så derfor valgte jeg at tage en dag hjemme, hvor jeg kunne fokusere på mine afleveringer, og det har også resulteret i, jeg er blevet færdig med en spansk aflevering.. En ud af de 5000 som venter.. Det er virkelig ikke sjovt at have det som jeg har det for tiden, og være helt ved siden af sig selv, og selvom jeg endelig havde planlagt ikke at skrive det til jer, og bare smide en happy face på, så syntes jeg i skulle vide det.. Jeg er virkelig stresset for tiden, og prøver virkelig at nå alting, inden prøverne starter, men det skal nok gå alt sammen, det håber jeg ihvertfald! På lørdag skal jeg også til optagelsesprøve på journalisten her i Odense, og jeg er mega nervøs, men ved også godt jeg kun kan gøre mit bedste.. Men det er virkelig mit drømmestudie, og jeg håber virkelig jeg kommer ind! 

Men indlægget i dag skal handle om 3 nye ting fra Rimmel London, som jeg næsten lige har købt, og som er blevet mine favoritter rimelig hurtigt! Det er altid fedt når Rimmel London har 3 for 2 inde i Matas, og det ender altid med jeg køber noget nyt med hjem, som jeg længe har gået og drømt om. Jeg har nemlig længe haft kigget på denne nye palette fra Kate Moss, som indeholder en highlighter, contour og en blush! Den findes i 3 farver, hvor jeg har valgt farven 001 Golden Sands, og det var faktisk på grund af blushens farve, jeg endte med at vælge den. Der er shimmer i det hele, men gør mig bestemt ikke noget, da den bliver perfekt her til sommer, hvor det nemlig handler om glød osv i ansigtet! Så jeg er virkelig postiv overrasket over paletten, og har allerede brugt den en del, og jeg syntes den er virkelig let at arbejde med. Samtidig købte jeg en læbepromade fra Kate Moss, som bare er klar i farven og en nude læbestift i farven 45 (som også er vist på min hånd!) De er alle 3 nogle virkelig gode køb, og nogle jeg kommer til at bruge meget her i foråret og sommeren.. Generelt så skuffer Rimmel London mig aldrig, og deres priser er altid fair. 

Men jeg håber i kunne lide indlægget, og jeg vil helt klart anbefalde alle produkterne i ser, da de er virkelig fantastiske! Nu vil jeg få lavet mig en kop te, og kravle under dynen igen og få slappet af, inden jeg skal til et event senere i dag! Husk at i kan følge med på snappen (nicoboo). 
Kys Nicoline. 

4 kommentarer:

  1. Jeg har længe gået og overvejet at købe den palette, fedt at høre at den er god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig god, så jeg kan kun varmt anbefalde dig at prøve den! :)

      Slet
  2. Hvor er det altså bare fint ;)

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)