tirsdag den 19. april 2016

New In From Only // Ready For Spring.


Hejsa babes! 
Jeg beklager at dette indlæg ikke kom op igår, men da jeg kom hjem fra skole igår, gik tingene ikke lige helt som jeg havde håbede på.. Jeg endte nemlig med at besvime, smadre mit knæ og tabe min macbook.. Så hele aftnen igår lå jeg bare på sofaen og slappede af, da jeg ikke var helt på toppen, og det er jeg desværre stadig ikke, men jeg har været i skole og skal på arbejde om lidt, og håber det hele er væk i morgen.. Min macbook er okay, og jeg slap også kun med et blåt knæ, men chokket var nok det værste, men jeg har det nogenlunde nu og nyder at være hjemme ved mine forældre inden jobbet kalder.. 

Men jeg tænkte jeg lige ville vise jer 2 nye køb, som jeg har gjor fornyligt i Only! Trøjen tror jeg snart vi alle sammen kender, da den er virkelig populær med snøren, og jeg er selv helt forelsket i den trend! Det er så fint, og kan virkelig styles på en masse måder, og nederdelen tror jeg også i alle kender! Disse nederdele har været virkelig meget in længe, men det er faktisk først nu jeg har fået købt mig en, da alle jeg ellers har prøvet ikke har kunne fungere for mig.. Men jeg er så glad for endelig at have fået en som klær mig, og som faktisk ikke var særlig dyr.. Jeg købte det hele da der var 20% i deres butik, og jeg ved i stadig kan finde nederdelen i deres butik, dog er jeg i tvivl med trøjen.. Men hvis i har en Only i nærheden, så smut forbi og kig, man kan kun håbe! 

Men jeg vil som sagt snart smutte på arbejde, men jeg håber i andre får en god aften og så husk lige at holde øje med bloggen her løbende, da jeg har filmet en masse film til jer, som vil komme op løbende.. I kan abonnere på min youtube kanal lige her, og så er i med når det hele sker!
 Men hvad synes i om tøjet? :) 
Kys Nicoline. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)