tirsdag den 5. april 2016

Ny Video // Marts Favoritter 2016!



Hej babes! 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra byen, efter at have været ude og spise brunch med mine forældre, da min mor har fødselsdag i dag og fylder hele 50 år! Hun er virkelig blevet fejret, og fået nogle virkelig gode gaver.. En af dem er en iphone 5s, som hun har fået af min far og som hun nu sidder og leger med, men hendes iphone 4 var også virkelig gammel og skærmen var knust, så det var også på tide hun fik en ny! Resten af dagen skal bare gå i et stille tempo, hvor hun stadig skal fejres, men det bliver dog af min far, lillebror og hans kæreste, da jeg skal på arbejde hos Statoil, men jeg er glad for jeg kunne møde dem i morges, og fejre hende og give hende gaverne fra mig! Jeg har givet hende en virkelig sød kjole fra Zara, et tørklæde og et fint armbånd, da jeg gerne ville give hende et smykke af en art, så hun altid kunne huske dagen i dag..

Men som lovede igår er der en ny video oppe på min kanal på youtube, som er en måneds favoritter over marts! Tiden flyver virkelig afsted, og jeg prøver at nå det hele inden sommeren kommer! Jeg vil gøre mit bedste for at sådan nogle videoer her kommer op hver måned, da jeg selv elsker at se dem på youtube, da man lærer nye produkter at kende osv. Den næste video der kommer op, bliver en lejlighedstour som jeg regner med at filme i morgen eller på torsdag, så hvis i vil se den når den kommer op, kan i abonnere på min kanal lige her, ellers så kommer den selvfølgelig også op på bloggen! 

Men nu vil jeg smutte af igen, og nyde de sidste timer med familien inden arbejdet kalder! Men hvad synes i om videoen, og er der nogle andre videoer i fremtiden, som i gerne vil se? Let me know! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)