onsdag den 6. april 2016

Inspiration For My Balcony.


Hej Babes! 
Hold da op et virkelig dårligt vejr vi har haft i dag, og det får mig bare til længes mere efter sommer.. Jeg elsker noglegange regn, men eftersom det regnede igår og nu også regner i dag, så bliver jeg en smule træt af det, også fordi regn ikke gør mig i verdens bedste humør.. Jeg synes det gør mig træt og trist, hvor solen derimod kan få mig helt op i skyerne!
 Nu har jeg snart boede i min fine lejlighed i en måned, og jeg elsker den stadig lige så højt som første nat jeg sov her, og ved jeg kommer til at bo her i mange år.. Jeg har lidt et projekt som jeg snart vil gå igang med, så det kan være klar til når der kommer nogle varme dage og en masse sol.. Jeg skal nemlig igang med projekt få min altan sommer klar. Jeg er nemlig så heldig at have en fin lille altan, som ikke er særlig stor, men der er plads til det jeg gerne vil have, og derfor har jeg også været på Pinterest og fundet en masse inspiration, så jeg snart kan komme igang.. Jeg glæder mig virkelig til det bliver varmere og jeg kan sidder derude blandt en masse blomster og nyde en dejlig kop kaffe og bare slappe max af.. Lad det blive sommer nu, please! 
Men hvis i skulle have lyst må i meget gerne følge mig inde på Pinterest, i kan finde min profil lige her.. Jeg er begyndt at bruge det meget som inspirationskilde og har lavet en masse mapper derinde, som indeholder lidt af hvert. 

Men nu vil jeg få lavet spansk til i morgen, og så ellers kravle under dynen og nyde aftenen inden sengen kalder da jeg er virkelig træt.. Jeg har kun fået 4 timers søvn i nat, og det kan virkelig mærkes. Men jeg lover at holde jer opdateret med mit projekt og få smidt billeder op undervejs og efter, så i kan følge med! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)