mandag den 4. april 2016

OOTD // When Its Still A Little Bit Cold Outside.


//Sko - Gave / Nederdel - Vero Moda / Striktrøje - Only//

Hejsa Babes! 
Jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk mandag.. Min har været en smule stresset, men jeg sidder endelig i min sofa og venter på Paradis hotel, før sengen kalder.. I morgen fylder min skønne mor 50 år, så jeg har lige skulle have styr på en masse ting inden dagen i morgen! Dog sker der ikke det vilde, andet end lækker brunch og så ren hygge resten af dagen, hvor hun virkelig skal fejres! Men jeg tænkte i lige skulle se et gammelt outfit, som jeg fandt og det er så også det sidste i får at se, hvor jeg har langt hår, det næste outfit billede vil være med kort! Igen er det den lækre sorte nederdel som er i spil, og jeg elsker den virkelig! Striktrøjen jeg har på er faktisk ny, og den er købt i Only og jeg har elsket den lige siden.. Det er en crop top strik, men med en højtaljede nederdel eller bukser, så kan man ikke se det, og man kan style den med den flotteste bh inden under, da den ikke er helt gennemsigtigt, men man kan svagt ane ens bh igennem hvilket jeg kun synes er sødt.. Men dette outfit er faktisk mit yndlings indtil videre, og det er nok et jeg kommer til at bruge meget her i April og længere frem.. Det eneste jeg ønsker mig nu til dette outfit, er en hat! 

Men husk at holde øje med bloggen i morgen, hvor der vil komme en video op, så glæd jer! Men hvad synes i outfittet, er det et go eller no go med den striktrøje? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)