torsdag den 3. marts 2016

My Little Friend.

Hejsa dejlige læsere. 
Jeg beklager bloggen står lidt stille lige nu, men har terminsprøver i skolen lige nu og står stadig i flytte kaos, så jeg er en smule stresset og virkelig træt.. Jeg har virkelig ingen energi, da det hele tager lidt hårdt på mig lige nu, da der er 1000 ting jeg skal.. Men fik nøglen til min lejlighed i mandags, og har nu officelt adresse derude, så det er virkelig fantastisk! Jeg skal derud med min mor på lørdag, hvor vi skal gøre hele lejligheden ren, og så pakker vi alle mine store møbler ned og kører dem derud søndag, og begynder at bygge dem og stille op, og så flytter jeg lige så stille og roligt... Jeg glæder mig som en gal til at flytte 100%, og så glæder jeg mig virkelig til at vise jer det! Det er den fineste lille lejlighed, som ligger dejlig tæt på centrum, og tæt på min uddannelse efter gymnasiet! Samtidig er jeg tæt på mine veninder og resten af min familie, så det kunne ikke være bedre.. Jeg lover at filme en masse her under flytte dramaet og når jeg så er på plads, skal der nok også komme en lejlighedstour, så glæd jer! 

Men indlægget i dag skal omhandle en anden ting som jeg virkelig også elsker, og kommer til at savner som en sindssyg når jeg flytter.. Nemlig min lille ven som i ser oppe på billedet. Det er min dejlige kat Simba, som jeg tog med hjem fra min efterskole, da han var helt alene og meget lille.. Han var en vildkat, men er det kæreste lille væsen i dag, som elsker at være hos os. Vi har også en anden kat som hedder Plet, men hun er oppe i årene nu og vil slet ikke putte så meget som han vil. Samtidig har vi altid sagt det var min kat, da jeg tog ham med hjem dengang, og jeg kommer virkelig til at savne ham! Jeg kommer til at savne det med at tage ham med ned i seng om aftenen, og mærke han ligger ved en og mærke trygheden.. Han er virkelig min bedsteven. Men når man har et sødt lille kæledyr er der selvfølgelig også en masse man skal købe til ham eller hende, og jeg har lige fundet den fineste hjemmeside, hvor man kan købe alt til ens dyr.. Der er ikke kun til katte derinde, men også til alle de andre dyr og så er priserne helt vildt gode! I kan finde hjemmesiden lige her.. 

Nu vil jeg smutte af og få gjort klar til terminsprøve i matematik i morgen..  Kryds finger og send gerne en masse god energi, det får jeg virkelig brug for da jeg ikke kan finde ud af matematik.. Men jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk dag! Jeg har fejret min lillebror da han fylder 17, så det har været en rigtig hyggelig dag. Men skriv gerne nede i kommentaren hvis i har nogle søde kæledyr, som også bare er jeres et og alt! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)