søndag den 28. februar 2016

Jewelry Is A Girl's Best Friend.

(Ring - her/ Øreringe - her/ Halskæde - her)

Hejsa Babes! 
Jeg har glædet mig så meget til at vise jer disse lækre ting, og havde endelig regnet med jeg kunne få det op igår, men jeg brugte hele min lørdag i IKEA og kom først sent hjem, men nu er alle møblerne også købt, så indlægget kommer først op nu. Men som sagt har jeg glædet mig som en sindssyg til at vise jer disse lækre smykker som jeg modtog fra Karat24.dk, da de er virkelig unikke og smukke! Karat24.dk er en hjemmeside som sælger smykker, og har mange af de kendte brands som Story, Troldekugler og Spinning Jewelry. De har nogle rigtig gode priser, og så kommer ens forsendelse hurtigt, og så er personerne bag hjemmesiden utrolig søde og hjælpsomme. Ringen og øreringene er fra serien Arrow derinde, og de er virkelig smukke.. Jeg er speciel vild med ringen, da den er virkelig unik og men stadig simpel og rigtig smuk. Den har siddet på min finger lige siden den kom ind af døren, og er helt klart min favorit. Halskæden er fra samme serie, og den er virkelig bare så simpel men stadig smuk, og jeg har virkelig manglet sådan en halskæde som denne.. Min mor og farmor har også snakket om de gerne ville have den, da de synes den er fin og passer til alt.. Jeg har også en fin ting til jer, som er en rabat kode hvor i lige nu kan få 10%, hvis i bruger koden Nicoline10 inde på deres hjemmeside, og de har altså virkelig mange lækre ting, så de er bestemt et kig værd! 

Jeg er ihvertfald rigtig glad for disse fine smykker de var så søde at sende, og jeg synes bestemt de er et kig værd, da de har en masse forskellige og brands som vi alle kender til, og så til en fabelagtig pris, og nu hvor vi får 10% i rabat, er der ingen undskyldning? Hvem mangler ikke lige nogle nye smykker? Ellers er det også en god gave ide til den kommende konfirmand. 

Men jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk weekend, og er klar på en ny uge i morgen! Jeg skal have terminsprøver næsten hele ugen, så det bliver ikke min favorit uge, men mon ikke jeg klarer det. Nogle af jer som kender til Karat24.dk og hvad synes i om smykkerne? :) 
Kys Nicoline. 

//Indlægget er sponsoreret af Karat24.dk, men 100% min egen mening. 

4 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)