mandag den 7. marts 2016

07/03/16

(Billede fra weheartit.com) 

Hejsa dejlige læsere. 
Jeg har ligget syg siden fredags, så derfor er bloggen desværre ikke blevet opdateret da jeg virkelig har været nede.. Jeg måtte endda blive hjemme fra en terminsprøve, og det ligner bestemt ikke mig, men jeg var virkelig dårlig og er stadig lidt.. Jeg tog også til lægen i fredags, og skal derop igen i morgen, og have taget en masse blodprøver, da de ikke kan lid jeg har så ondt i maven som jeg har.. Dog tog jeg med mine forældre ud i min lejlighed i søndags, hvor vi fik bygget nogle forskellige møbler, men jeg er desværre ramt igen, her til aftes hvilket er mega irriterende.. Jeg har en virkelig stresset uge med en masse forskellige ting jeg skal + jeg har gallafest på fredag (Glæder mig til at vise jer kjolen!) så jeg har ikke tid til at ligge syg nu.. Men sygdom kommer vidst aldrig planlagt.. Dog er der også sket en masse ting i forhold til bloggen, som jeg glæder mig til at fortælle jer meget mere om i løbet af denne uge, det er så spændene og jeg er så taknemlig! Samtidig kan i allerede nu, hvis i følger mig på instagram (Nicolinepraus) så billeder fra min lejlighed, så skynd jer gerne forbi og følg! Jeg lover der nok skal komme en lejlighedstour så snart det hele er på plads! 

Men selvom jeg ligger på sofaen og har det virkelig dårligt, så har jeg også tænkt på noget, da min lillebrors gymnasium holdte det på deres skole i fredags.. nemlig en fastelavnsfest! Jeg synes det kunne være mega fedt og hyggeligt, og jeg har altid elsket at klæde mig ud! Drama og generelt teater har altid stået mit hjerte nært, og har siden jeg var helt lille gået til teater, da jeg altid har elsket at optræde og klæde mig ud! Der er virkelig intet som slår en god kostume fest, og selvom man er voksen kan man stadig holde fastelavnsfest! Jeg synes ihvertfald hvis man kan, så skal man prøve at planlægge sådan en fest sammen med sine venner, da det kun kan blive sjovt! Denne hjemmeside lige her har mange gode kostumer både til voksne men selvfølgelig også børn, så den er et kig værd! 

Nu vil jeg ligge mig til rette på sofaen igen, og se noget friends i fjernsynet og håbe jeg snart er på benene igen.. Men jeg håber i har det godt alle sammen, og laver i noget spændene for tiden? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)