torsdag den 10. marts 2016

My Little Friend #2.


Hejsa dejlige læsere. 
Hold da op en lang dag jeg har haft på farten, og er først kommet hjem nu selvom jeg fik tidligt fri fra gymnasiet.. Jeg har været på sygehuset og været i IKEA, for at få købt lamper og gardiner, men nu er alt også købt til lejligheden, og jeg glæder mig som et lille barn til at flytte ind her i weekenden! Jeg lover jeg nok snart skal få taget nogle billeder derfra, og så kommer der som sagt også en lejlighedstour, når jeg er kommet 100% på plads! Men det er dejligt at være hjemme nu, og jeg har fået taget mig et dejligt bad og gjort neglene klar til i morgen, hvor der er galla på min skole.. Jeg tror det bliver en virkelig hyggelig aften, og jeg skal følges med en af mine tætte veninder, så det kan ikke gå helt galt.. Samtidig kommer min dejlige kusine ned og sætter hår på mig, hvilket jeg er super taknemlig for! Hun er fantastisk med hår! Men jeg lover der nok skal komme billeder op fra aftenen i løbet af weekenden, så glæd jer! 

Men efter jeg havde skrevet det tidligere indlæg om min lille kat Simba, tænkte jeg at i skulle møde min anden lille ven, Plet, som er vores ældste kat. Hun er omkring de 10-11 år, og man kan godt mærke på hende at hun er ved at være gammel, da hun noglegange gør nogle dumme ting og så kan hun finde på at hvæse af en, men samtidig er hun også den største kæledægge. Hun elsker at komme op til en når man ligger på sofaen, og så savler hun virkelig meget når man nusser hende.. Jeg kommer virkelig også til at savne når jeg flytter, da hun er noget specielt, selvom hun godt kan være mærkelig noglegange.. Men hun er dejlig og vil blive savnet! Samtidig vil jeg gerne lige dele denne anden dyre hjemmeside, som jeg har fundet og som har det mest fantastiske navn, nemlig Simbas foder.. De har de vildeste tilbud til ens kat, men også til hunde, så den er et klik værd! I finder den lige her.. 

Men nu vil jeg få lavet en masse blogger arbejde, da jeg er kommet en del bagud, men sådan er det når man står i flytte rod og ikke kan finde sine ting mere, fordi det hele er pakket ned.. Men jeg vil som sagt få lavet det sidste, og så ellers komme i seng, så jeg kan være frisk til i morgen aften! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)