lørdag den 12. marts 2016

My Favorite Shops Online.

Hejsa dejlige læsere!
Jeg ved godt dette indlæg kommer en smule sent op, men jeg har været på farten hele dagen.. Jeg har først været på arbejde, og derefter været ude i min lejlighed og fået bygget alle møbler færdige, så jeg er klar på i morgen! Jeg glæder mig så sindssyg meget, det bliver så rart endelig at have sit eget, og jeg er virkelig blevet glad for min lejlighed allerede, alting spiller bare.. Men nu til det indlægget faktisk skal handle om, nemlig mine 4 yndlings steder at shoppe online! Jeg kan huske jeg aldrig forstod hvorfor folk gad sidde og kigge på alle de sider online med tøj, da man jo ikke kan prøve det.. Men jeg må indrømme at de seneste år har jeg brugt rigtig meget tid på online shopping, og det er næsten kun der jeg køber mit tøj idag! Der er bare næsten altid tilbud, og priserne er bare altid billigere på de online sider end i butikkerne..  Men jeg vil som sagt fortælle om 4 forskellige sider og så samtidig vise 3 ting fra hver butik, som virkelig gerne måtte lande hjemme hos mig, meget snart!

Asos
(Kjole - her / Taske - her / Sko - her

Asos er og bliver mit favoritsted af dem alle! De har altid tilbud, der er en masse forskellige navne/brands og så kommer tingene sindssyg hurtigt! Samtidig er der næsten altid gode rabatter at finde til Asos, så det er kun win win. Min gallakjole er faktisk også fra Asos, og jeg glæder mig så meget til at vise jer den! Favoritterne i ser på billederne er ting jeg virkelig gerne ville have hos mig lige nu, speciel tasken fra Calvin Klein, den er gude smuk! 

Nelly
(Kjole - her / Jakke - her / Sko - her)

Nelly er også en hjemmeside jeg elsker, og fragten der er også sindssyg god! Man får endda gratis fragt når man har købt for over 200 kr! Igen de har også en masse lækre mærker, og jeg elsker deres udsalg når det sker, fordi du spare sindssyg mange penge. Støvlerne i ser oppe på billedet er en af de ting jeg ønsker mig allermest lige nu, da de er virkelig smukke! 

Ellos. 
(Kjole - her / Trøje - her / Nederdel - her

Ellos er også helt klart en af mine favoritsteder, da du finder alting på et sted! Nu hvor jeg har fået egen lejlighed, er jeg begyndt at kigge meget mere på boligting, og ellos har seriøst de fineste ting! Samtidig igen som med asos, kan man altid finde nogle vildt gode rabatter, som gør man bare spare endnu mere. Og som noget af det helt vilde lige nu, så har de lige lavet en ny tøj serie med Sarah Jessica Parker i spidsen, og det er der alle de ting i ser på billedet er fra! Jeg er helt væk i den hvide kjole og nederdelen! 

Miinto. 
(Trøje - her / Kjole - her / Trøje - her)

Miinto er faktisk en af de nyere hjemmesider, som jeg næsten lige har opdaget, men jeg er allerede helt forelsket i den! De har nogle lidt dyre mærker, men stadig nogle sindssyg lækre varer! Og igen som med de andre ting, så kan man altid finde rabatter, som gør man kan spare endnu mere! Kjolen i ser på billedet er jeg virkelig forelsket i, da den er virkelig feminin og romantisk! 

Jeg håber i kan bruge nogle af disse lækre hjemmesider, og i må meget gerne skrive i kommentaren hvilke hjemmesider i bruger mest.. Jeg leder altid efter flere! Samtidig synes jeg også lige i skal smutte forbi http://www.rabble.dk, da de har samlet alle rabatter på et sted, til de forskellige hjemmesider online.. Men nu vil jeg smutte i seng, da jeg er sindssyg træt og skal tidlig op igen i morgen, og få pakket resten færdig! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)