mandag den 14. marts 2016

Prom Night.

Hejsa dejlige læsere. 
Så er min første nat her i lejligheden overstået, og jeg har faktisk sovet overraskende godt.. Jeg må indrømme jeg frygtede lidt at jeg ikke ville kunne falde i søvn, nu hvor det er et nyt sted og med en masse nye lyde, men jeg er kun vågnet 2 gange i løbet af natten.. Men jeg var også rigtig træt igår, da min mor og jeg havde brugt hele søndagen på at flytte alle mine ting, og jeg mangler kun nogle få ting i lejligheden, før alt er helt på plads! Men jeg er virkelig glad, og det er så dejligt endelig at være her, og bare tuller rundt helt for sig selv.. Jeg skal heldigvis også først møde idag kl. 12.30, så jeg nyder lige nu morgnen på sofaen med min dyne, og kagedysten i tv'et og får styr på en masse mails, så det er bare lækkert! 

Men her er der nogle billeder fra min gallafest i fredags som lovede.. Jeg ved godt nogle af dem ikke er lige så skarpe som andre, men min mor har gjort sit bedste og vi nåede desværre ikke at tage outfit billeder med den rigtige linse, da tiden fløj fra os, men jeg havde en virkelig hyggelig aften med min klasse og alle de andre 3'ger.. Jeg fik sat hår og lagt makeup af mine søde kusine Malene, og hun er bare så dygtig til det! Jeg elskede virkelig mit look, men bestemt også håret, da krøllerne bare var så smukke, og de holdte hele aftenen, hvilket de aldrig gør når jeg selv laver dem. Men det var rart at de lige ville komme forbi fyn helt oppe fra Jylland og hjælpe lille mig, det sætter jeg virkelig pris på! Min kjole var som sagt fra ASOS, og jeg kan desværre ikke finde linket til den mere, men den var virkelig fin og enkel og så havde den en rigtig flot åben ryg.

Nu vil jeg snart få noget tøj på og få gjort mig færdig, så jeg kan nå mit tog, men det er nu rart jeg bor tæt på alting, så jeg ikke behøver at bruge 35-40 min i en bus, som kun går engang i timen.. Men hvad synes i om min gallakjole, og er der nogle af jer som har været til galla i nu eller? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)