torsdag den 24. marts 2016

My Dream Destination Right Now.


Hejsa dejlige læsere. 
I dag skal indlægget handle om en virkelig stor drøm og lyst jeg har haft for tiden, da jeg virkelig savner at rejse og komme ud og opleve verden.. Der er nemlig en ting jeg altid elsker, og det er at rejse! Jeg elsker at komme ud og opleve en anden kultur, få shoppet en masse og bare fordybe mig i den by eller det land vi nu er i.. Jeg har altid elsket at rejse, og har også nogle byer jeg virkelig gerne vil besøge inden jeg dør, hvilket der forhåbentlig er langtid til, men jeg har nogle byer som jeg skal have besøgt før jer dør, koste hvad det vil.. Men en af byerne jeg virkelig gerne vil besøge og virkelig drømmer om for tiden er Paris.. Jeg har altid gerne ville besøge den by og opleve den franske kultur, og se eiffeltårnet og bare opleve hele byen, som man kalder kærlighedsbyen.. Jeg har endda taget mig selv i, at side inde på SAS hjemmeside, og klikke rundt og finde priser, for at se om der var et vanvittigt godt tilbud, så jeg kunne tage afsted, bare i 3 dage.. Men jeg må nok også indse at lige nu er et dumt tidspunkt, da jeg mangler de sidste dage i skolen før prøverne går igang og jeg bliver student.. Men hvis jeg kunne pakkede jeg gerne en lille kuffert og smuttede til paris, bare for 3 dage, for at komme lidt væk og opleve noget nyt.. Det ikke fordi der er sket noget herhjemme som gør jeg har brug for at komme væk, men jeg føler bare en længsel efter at komme lidt ud og væk, og opleve noget nyt.. Mit hjerte banker virkelig for at rejse, og det er en ting som altid har stået mit hjerte nært. Jeg elsker at være hjemme, og jeg elsker dejlige Danmark, men det er altså fantastisk noglegange at komme ud og opleve en helt anden kultur og få en masse ny viden og minder med hjem.. 

Dog har jeg 2 rejser i fremtiden jeg kan glæde mig til, dog er den ene kun planlagt indtil videre, men den anden kommer også til at ske i den nærmeste fremtid.. Jeg skal nemlig igen til Italien i år med min skønne familie i 2 uger, som jeg glæder mig til, og så har jeg også en rejse til London fra mine forældre, som min mor og jeg skal på her inden så længe.. Vi skulle have været afsted sidste år, men på grund af min mave operation som tog lidt længere tid op at heale, kom vi ikke afsted, så jeg glæder mig til i år, hvor jeg endelig kommer til London! Dog har jeg også haft en anden rejse eller lille weekendtur i tankerne, da min søde mor snart fylder 50, og jeg gerne vil give hende en oplevelse som gave.. Vi har begge to længe snakket om, at vi skulle tage på en wellness weekend, og bare få slappet fuldstændig af, da vi begge har været inde i nogle travle perioder, og jeg har selv været ved at gå ned med stress.. Derfor har jeg siddet og kigget lidt frem og tilbage på nogle forskellige hjemmesider for at finde en god pris, da det ellers kan koste rigtig mange penge, bare for en overnatning.. En af hjemmesiderne jeg har brugt, kan i finde lige her.. Den giver et overblik over forskellige steder der giver wellness og hvad prisen er på stederne.. Dog har jeg ikke rigtig fundet noget i nu, så hvis i kender et godt sted, til en fair pris, må i meget gerne skrive det nede i kommentaren, da jeg gerne snart vil have det bestilt! 

Men nu vil jeg få mig gjort færdigt, da jeg skal have pakket en weekendstaske, da jeg skal hjem til mine forældre nogle dage, da jeg skal på arbejde og det derfor er lettest for mig at sove ved dem, da mit arbejde ligger tæt ved dem. Men jeg håber i alle sammen har en fantastisk påskeferie, og at i nyder det fuldt ud! Og som sagt hvis i kender et godt spa sted, så skriv det endelig i kommentaren! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)