fredag den 25. marts 2016

Easter Holiday With My Family.


Hejsa dejlige læsere. 
Som nogle af jer måske kunne læse igår, så er jeg lige nu hjemme ved min forældre, hvilket er sindssyg hyggeligt.. Det rart at være hjemme på landet igen og bare hygge med familien og mine 2 dejlige katte. Jeg elsker det nye byliv, og alt den fart den har med sig, men der er nu heller ikke noget bedre at komme hjem til mor og far og bare slappe max af.. En af grundene er også at jeg skal på arbejde i aften, hele 8 timer, men når man elsker sin arbejdsplads så skal det jo nok gå..  Men lige nu ligger jeg bare på sofaen og slapper af med en af mine dejlige katte, og lader op til at skulle møde på job kl 15.00.. Jeg har virkelig nydt påskeferien, og er glad for der er nogle dage i nu, da jeg virkelig ikke orker skolen for tiden.. Det her med at tulle rundt og gøre tingene når man har lyst til det, er lige mig.. Jeg orker ikke på tirsdag at skulle til at stå tidligt op igen og så tage toget.. Men kun få måneder tilbage, og så jeg student! Så det er lige til at holde ud! 

Dog vil jeg lige indrømme at selvom jeg er glad for at være hjemme og jeg nyder det fuldt ud, så savner jeg virkelig min lille lejlighed. Jeg troede aldrig jeg ville blive så forelsket i mit sted, men det er jeg virkelig og jeg elsker at være hjemme ved mig selv.. Jeg er så glad for mit hjem, og jeg glæder mig til at vise jer det alle sammen meget snart! Dog frygter jeg altid at jeg kommer til at låse mig selv ude, glemme mine nøgler eller tabe dem.. Det skete for en af mine veninder engang, og jeg vil helst ikke stå i samme situation, med at man skal ringe og vente på en låsesmed osv.. Hvis man nu bor i København som min veninde gør, så kan i smutte forbi denne hjemmeside lige her, da de kan hjælpe jer som kommer fra KBH! 

Men nu vil jeg smutte af igen, og være lidt sammen med familien inden jobbet kalder! Laver i noget spændene her i påsken? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)