tirsdag den 22. marts 2016

Insta Lately #6.


Hejsa dejlige læsere! 
Jeg tænkte det var ved at være på tide jeg lavede sådan en insta lately igen, da jeg syntes det er længe siden jeg har delt mine instagrams billeder med jer..  Jeg er faktisk begyndt at bruge instagram utrolig meget, og deler tit billeder fra min daglig dag derinde, så i skal være mere end velkommen til at følge med! Jeg hedder bare Nicolinepraus derinde, og i må meget gerne skrive jeres navn nede i kommentaren, da jeg elsker at opdage nye folk som jeg kan følge!

Men jeg har her på det seneste drukket alt for meget kaffe i min nye lejlighed, og jeg mener virkelig meget! Jeg har taget en kop hver morgen, og nydt inde i sofaen med min dyne, da jeg virkelig elsker at starte morgnen sådan.. Bare stille og roligt uden stress! 
Så har jeg også delt en masse selfies, og endelig været ude og træne igen efter 3 måneders pause! Jeg tror ikke i forstår hvor glad jeg er over at være igang igen, og min krop har virkelig savnet det, kan jeg mærke.. Dog har jeg også store smerter lige nu i mine arme efter min arm træning igår, men det er alt smerten værd! 
Som noget af det sidste har jeg været til Galla, hvor jeg fik taget det fineste billede af mig og min lillebror, modtaget en lækker pakke fra hvisk med en masse smukke smykker i (glæder mig til at fortælle jer noget mere om det meget snart!) og spist en lækker sund frokost i min nye lejlighed!

Så der er blevet delt en masse billeder fra min hverdag her på det seneste på instagram, og som sagt skal i være mere end velkommen til at smutte forbi og følge med! Angående træning, vil jeg gerne lige smide et link ind, hvor i kan købe en masse udstyr til hjemmetræning, hvis i nu ikke har tid eller lyst til at træne i et center. Jeg bruger personligt selv Fitness World som jeg er fuldt ud tilfreds med, men hvis man nu ikke har tid, så er der også maskiner man kan købe hjem, så man stadig kan få trænet derhjemme.. Alt det kan i læse mere om lige her.. 

Men nu vil jeg få gjort mig klar til at smutte på arbejde, så jeg ikke kommer for sent! Men husk at få smidt jeres instagramsnavn nede i kommentaren, så jeg kan følge jer! Rigtig god tirsdag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)