tirsdag den 9. februar 2016

My Favorite Creams For The Night.

Hejsa dejlige læsere! 
Så er den nye uge startet, og husk i kan følge med inde på dkblogs hele denne uge på deres instagram, hvor jeg deler ud med billeder fra mit liv.. Det virkelig hyggeligt, og jeg håber i følger med derinde. Men i dag vil jeg fortælle om 3 af mine yndlings natcremer, som aldrig har skuffet mig, og som virker på hver deres måde.. Der er tale om en fra Derma, En fra Dr.Scheller og en fra L'oreal Paris! De er alle 3 virkelig fantastiske og så endda meget budget venlige! Hvis i har lyst til at læse mere om de 3 forskellige cremer, så læs med her.. 


Derma 24h Ansigtscreme - tør hud: Den her creme prøvede jeg i sommers i Italien som en lille prøve, og jeg var helt forelsket i den med det samme! Den holdte virkelig min hud fugtig, og så er den parfume fri, hvilket også er et kæmpe plus for din hud! Jeg har også døjet rigtig meget med tør hud her i december/januar, og har virkelig manglet en creme der bare har kunne fjerne det.. Efter min mor fandt den i Rema1000 til 35 kr, købte hun den med hjem til mig og jeg har brugt den lige siden + alt min tørre hud er væk! Det er virkelig blevet en af mine yndlings creme, da den bare som sagt fugter min hud og beroliger den.. Jeg er virkelig kun positiv herfra! Den kan købes i de fleste supermarkeder til en pris på omkring 70-80 kr, men noglegange kan man finde den i Rema1000 til 35 kr!

Dr.Scheller - Natcreme: Denne her lille rejsestørrelse købte jeg ved grænsen, da den kun kostede 5 kr.. Jeg har snakket om den i min månedsfavoritter som i kan finde lige her, og som sagt så har jeg haft et kærligheds/hade forhold til den, men jeg elsker den når den fungere, fordi så fugter den min hud rigtig godt og jeg nåede heldigvis at købe 2 af dem, da den i ser på billedet faktisk er tom nu.. Men jeg tror jeg vil gemme den til når jeg skal ud og rejse, da den er lille og simpel at have med på farten.. Jeg har ikke set den ved grænsen siden, men jeg ved man kan købe den i stor størrelse i Matas, til en pris omkring 100-200 kr måske.

L'oreal Paris - Triple Active (Sensitive Skin): Denne her nat/dag creme har jeg virkelig elsket og igen så fandt jeg den i Rema1000 til sølle 35 kr. Der står det mest er en fugtgivende dagcreme, men jeg har brugt den mest om aftenen, da jeg synes den er lidt for fedtet til at kunne bruge den om morgen, men jeg elsker den! Generelt så gør L'oreal det altid godt med deres creme, og man kan tit finde dem på tilbud til 35 kr i Føtex, Bilka, Matas eller Rema1000. Jeg bruger den mest til når min hud sådan virkelig går amok, da den virker hurtigt og er hurtigt til at få min hud under kontrol igen, og så synes jeg også bare indpakningen er så fin, og at man sagtens kan have den stående fremme! Men som sagt så kan den købes i Matas, Rema1000 eller Føtex. 

Men jeg håber i kan bruge dette indlæg til noget, og at i syntes det var spændene.. I må meget gerne skrive nede i kommentaren hvis i har en creme som i synes er god, og som er værd at prøve! Nu vil jeg få rettet min dansk aflevering færdig, så den kan afleveres og gøre klar til at tage på arbejde! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Jeg er rigtig glad for Ren og Rønsbøls natcremer.
    Held og lykke med dansk afleveringen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha det vil jeg da prøve at tjekke ud, og mange tak! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)