søndag den 7. februar 2016

Insta Lately #5.


Hejsa dejlige læsere! 
Jeg ved godt bloggen har stået stille siden tirsdags, men jeg har virkelig haft meget at se til, og været fuldstændig kvæstet når jeg endelig kom hjem.. Jeg har været til sleepover på skolen med min elskede klasse, arbejdet en del og lavet en masse lektier.. Men nu er det søndag, og jeg har været på arbejde tidligere, men sidder nu under dynen og slapper af for første gang sådan rigtigt, og har endelig tid til at sige hej til jer igen, hvilket jeg har glædet mig til, da jeg hader når bloggen ikke bliver opdateret.. Men der er også blevet arbejdet på bloggen selvom jeg ikke har været her, plus jeg har modtaget nogle lækre ting som jeg glæder mig til at vise jer i løbet af næste uge.. Det er virkelig nogle lækre ting! 

Men jeg tænkte at jeg ville opdatere jeg idag med billeder fra min instagram (Nicolinepraus), da jeg stadig har fået opdateret derinde.. Som i kan se på de første billeder har jeg drømt mig tilbage til italien og sommeren 2015, da jeg virkelig savner sommer og varme! Jeg kan slet ikke vente til det bliver sommer igen, og man kan rende rundt i kjoler og bare ben.. Lad det ske snart! Samtidig har jeg også drukket alt for meget kaffe og varmt kakao, eftersom jeg fandt ud af starbucks kan fåes i Odense.. Jeg har virkelig drukket noget næsten hverdag, og det er altså ikke særlig godt for penge pungen.. Men godt det smager det og så har jeg været meget i køkkenet og prøvede en masse opskrifter, og hvis i vil vide hvordan man laver smoothien på billedet, kan i finde opskriften lige her.. Den smager seriøst virkelig godt! Så har jeg også fået taget en masse billeder til bloggen, og som noget nyt har jeg også fået redigeret en video, som kom op i tirsdag.. Jeg har været lidt nervøs omkring det, men jeg har allerede en masse andre planer i hovedet med filmning, så det er noget i kan glæde jer til, og i kan finde min kanal lige her.. 

Og nu hvor jeg snakker om instagram, så hele næste uge (allerede fra i morgen) vil jeg overtage dkblogs instagram profil, og dele en masse tips og billeder fra min hverdag! Så hvis i har lyst til at se mere fra mit liv, og få en masse tips, så smut forbi deres profil og følg dem! Jeg glæder mig ihvertfald og er så taknemlig for de har spurgt mig.. Det bliver så fedt!

Men jeg håber i alle har haft en god uge, og at i er klar på den kommende uge i morgen! Som sagt husk at følg dkblogs fra i morgen, hvor jeg vil være hele næste uge! Rigtig god aften alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)