tirsdag den 2. februar 2016

Januar Favoritter 2016.


Hejsa dejlige læsere! Jeg er faktisk lige nu igang med at lave banan pandekager, som jeg kan tage med på arbejde som aftensmad, da jeg skal på job her om lidt, men jeg ville lige tjekke ind hos jer, og vise jer min nye video som er oppe på kanalen! Jeg har længe gået og overvejet at få koblet min youtube kanal sammen med bloggen, men har været lidt nervøs for hvordan det sådan skulle gå og hvad jeg sådan skulle gøre.. Men nu jeg springet ud i det, og har fået filmet min første video idag! Det er en video om alle mine yndlings produkter her i Januar, og jeg skal nok prøve at få sådan en video op hver måned, da jeg selv synes det er mega sjovt at se. :) 

Men i må meget gerne gå ind og abonnere på min kanal, hvis det er noget i har lyst til, og så må i meget gerne skrive nede i kommentaren hvad i tænker og hvis i har nogle forslag til nogle videoer jeg kunne filme eller i gerne vil se. Rigtig god tirsdag aften! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)